3330 god eller Dårlig
Fra : Ib Thomsen

Dato : 11-10-01 11:01

Hejsa

Jeg har en Kammerat der har tænkt sig og købe en Nokia 3330, og ville derfor
gerne lige høre om godt og skidt ved den.....og om man evt. har fået løst
nogle af de problemer der var med Nokia 3310.
Og nej jeg ønsker ikke at få anbefalet andre telefoner istedet for

/Ib Thomsen

Fra : Deaster

Dato : 11-10-01 10:58

"Ib Thomsen" <julle@beerzone.dk> wrote in message
> [...]
> nogle af de problemer der var med Nokia 3310.
> Og nej jeg ønsker ikke at få anbefalet andre telefoner istedet for

Det er en helt ok tlf., muligvis lidt for tung, og så er der efterhånden
lidt for mange børn og smartasses der har den med alle mulige gustne covere.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : maxses

Dato : 11-10-01 11:28

> [...]
> nogle af de problemer der var med Nokia 3310.
> Og nej jeg ønsker ikke at få anbefalet andre telefoner istedet for

Som tilføjelse til dit spørgsmål:
Hvorfor vil man give mere for en en 3330'er end en 3310? pga. wap? hvad
er forskellen ellers?

http://www.kandu.dk/

Fra : Ib Thomsen

Dato : 11-10-01 11:32

Hejsa igen

en af de ting som 3330 kan som den ældre 3310 ikke kan er at den bla. har
Intern telefonbog med plads til 100 navne

og så er der vidst 1 spil mere i den

/Ib

Fra : maxses

Dato : 11-10-01 11:36

> en af de ting som 3330 kan som den ældre 3310 ikke kan er at den bla.
har
> Intern telefonbog med plads til 100 navne
>
> og så er der vidst 1 spil mere i den

Okay, hvad er pris-forskellen?

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Ib Thomsen

Dato : 11-10-01 11:40

Mener ikke den er mere end ca 100 kr, men er dog ikke sikker da det ikke er
mig der har set det tilbud min kammerat har fået

Fra : maxses

Dato : 11-10-01 12:00

"Ib Thomsen" skrev d. 11-10-01 11:40 dette indlæg :
> Mener ikke den er mere end ca 100 kr, men er dog ikke sikker da det
ikke er
> mig der har set det tilbud min kammerat har fået

Ja okay, hvis det ikke er mere synes jeg at det lyder fint nok, men
efter min mening skal man ikke give noge for wap, i hvert fald ikke så
længe der ikke er gprs...

http://www.kandu.dk/

Fra : Jacob

Dato : 31-10-01 08:42

Nu kan GPRS og WAP i sammenlignes, da det er to vidt forskellige ting. WAP
er en primitiv internet browser, hvor GPRS er en protokol, der blandt andet
kan bruges til at sende og modtage WAP informationerne med, så lad venligst
være med at sammenligne de to ting...

Jacob

Fra : maxses

Dato : 31-10-01 09:28

Jeg undskylder, som lidt ekstra som du sikkert også kan rette mig i :)
er gprs også ved at uddø allerrede inden det er kommet frem, umts siges
jo at være fremtiden, og det ikke kan betale sig at invistere i gprs...

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Palle Ravn

Dato : 11-10-01 16:00

Den er for tung. <Og en måling visser at over 90% er fuldt ud tilfresse med
deres 3310. Jeg kan ikke helt huske det med 3330 men jeg mener at de var
mere utilfresse.>