Analkirtler
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-10-01 09:21

Hej gruppe

Er der nogle her som kender noget til det, med tømning af analkirtler?

Neo lugter surt i måzen, han vasker sig meget og køre af og til rumpen hen
over gulvet. Læste så i: Politikens Bog Om Den Sunde Kat, at det måske var
fordi han trænger til at få tømt sine analkirtler.
Der er ingen tegn på orm.

Hilsen
Joan

Fra : Fie

Dato : 11-10-01 12:31

Der er noget med, at man godt selv kan gøre det, men at det gør ret ondt på
katten, og det kan være svært at holde styr på den. Jeg ville nok lade
dyrlægen om at gøre det

Fie

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-10-01 12:53

"Fie" <fie@blaesenborg.net> skrev i en meddelelse
> Der er noget med, at man godt selv kan gøre det, men at det gør ret ondt

> katten, og det kan være svært at holde styr på den. Jeg ville nok lade
> dyrlægen om at gøre det
>
> Fie

Uha ja det tør jeg heller ikke selv.

Fra : Jetpool

Dato : 11-10-01 14:09

Min kat havde det samme, og den blev bedøvet ved dyrlægen, da det gjorde for
ondt, og det stank frygteligt det han trykkede ud.

Linda og Venus
Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9q3kgc$esf$1@sunsite.dk...

Fra : maria fabaech

Dato : 11-10-01 15:26

Hej Joan

Lucas havde det tit. Han slikkede sig så bagi så det sprang - og det
Stank!!! Der var aldrig noget at se på ham inden, og dyrlægen mente at han
simpelthen tog sig af det ligesåsnart det begyndte at genere. Hvis man holdt
ham når det sprak kunne man være sikker på at være nød til at gå i bad og
skifte tøj for ikke at genere sine omgivelser.

Jeg ville tage Neo til dyrlægen, og få ham/hende til aat ordne der - så
slipper du for at hele huset stinker.....

MVH

--
Maria og Kattene
http://www.fabaech.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-10-01 21:15

Må hellere få en tid hos dyredoktoren og så lige få ham kigget efter engang.

*tager en tøjklemme med til min næse, for en sikkerheds skyld*

Hilsen
Joan