Tvungen opdatering ved læsning af side
Fra : Peter Nørkjær

Dato : 10-10-01 22:15

Jeg ved dette har været posted tidligere, men jeg kunne ikke så øje på nogle
beskeder om emnet, så jeg spørger igen.
Jeg har en side, med en liste på folk, lidt tekst om dem, og et billede af
dem. Teksten om dem er en del af siden, imens billedet ligger i seperate
undermappe.
Mit problem er, at efter jeg har opdateret siden med info og billeder,
bliver billederne ikke automatisk opdateret ved reload.
Derfor har jeg brug for en funktion, der når man ser siden, altid vil hente
de nyeste billeder frem, og ikke dem der er i "temp.internet files"

På forhånd tak

Peter
______________
N 57 03 50
E 009 55 25

Fra : V.B:K.

Dato : 10-10-01 23:21

Peter Nørkjær <noerkjaer@REMOVEmail.dk> skrev i en
> [...]
hente
> de nyeste billeder frem, og ikke dem der er i "temp.internet files"

Prøv med dette i head:
<META Http-Equiv="Cache-Control" Content="no-cache">

V.B:K.