Nokia 5510
Fra : Benjamin Andersen

Dato : 10-10-01 22:19

Hej

Nogen der kender noget til en Nokia 5510. Man kan ikke finde den på
nokias sider.
Men den skulle eksistere ifølge
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=3408&sid=1

Benjamin
veeentetider.dk

Fra : Henrik

Dato : 10-10-01 22:54

> Nogen der kender noget til en Nokia 5510. Man kan ikke finde den på
> nokias sider.

Den lanseres i morgen! Nokia har vel ikke kommet med noe offisiell info
ennå?

Henrik

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-10-01 07:22

http://www.mobil.cz/nokia/nokia5510011010.html

Fra : Snoop

Dato : 10-10-01 22:54

Vi må jo bare se imor'n...

/Snoop\

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-10-01 06:12

Benjamin Andersen <benjamin@snaps.dk> wrote:

>Hej
>
>Nogen der kender noget til en Nokia 5510. Man kan ikke finde den på
> [...]

Øhh, har du læst, hvad der står på den side, link'en peger på?

I første afsnit står der: "I morgen præsenterer Nokia 5510 en ny ungdoms
telefon." Så naturligvis er der ikke noget på Nokias hjemmeside - de har jo
ikke præsenteret telefonen endnu! Det blev skrevet onsdag, så mon ikke vi vil
kunne se noget hos Nokia efter pressemødet i dag kl. 10?

Du kan se nogle bedre billeder på:
http://www.telefonos-moviles.com/news/item.asp?id=1147
http://www.mobil.cz/nokia/nokia5510011010.html

Men teksten er ikke den mest tilgængelige for en dansker.

Peter

Fra : kano

Dato : 11-10-01 12:50

> Man kan ikke finde den på nokias sider.

jo, nu kan man.. Den ligner jo en gameboy advance!

www.nokia.dk

Fra : Anders Larsen

Dato : 11-10-01 15:21

"kano" <fceasf@feas.com> wrote in message

> jo, nu kan man.. Den ligner jo en gameboy advance!

JAh.. det gør den!! Og det klær den ikke...
Efter min mening er det bare endnu et "skod produkt" fra Nokia.

Anders Larsen

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 11-10-01 17:34

"Anders Larsen" <anders-larsen@b2mail.dk> wrote in message

> Efter min mening er det bare endnu et "skod produkt" fra Nokia.

Jeg synes, at det er fedt at Nokia laver en telefon med både Mp3 og radio.
Jeg er sikker på, at det er vejen frem, om et par år er det garanteret
standart udstyr i stort set alle telefoner (ligesom spil er idag).

Jeg synes dog også, at designet er lidt 'mærkeligt' og den virker temmelig
stor.

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : kano

Dato : 11-10-01 19:10

tja

> Jeg synes, at det er fedt at Nokia laver en telefon med både Mp3 og radio.
> Jeg er sikker på, at det er vejen frem, om et par år er det garanteret
> standart udstyr i stort set alle telefoner (ligesom spil er idag).

Synes det er fedt nok med mp3 og radio, men vejen frem for må3 i phonen er
da helt klart at gøre det som i Siemens SL45! det er for genialt, og så kan
man også lagre andet end lige mp3.

> Jeg synes dog også, at designet er lidt 'mærkeligt' og den virker temmelig
> stor.

enig

/osteren

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 12-10-01 11:50

> [...]
> da helt klart at gøre det som i Siemens SL45! det er for genialt, og så

Den Siemens er dejlig, det er den jeg selv bruger. Dog er der kun halvt så
meget hukommelse som den nye 5510. Den dag der kommer en mobil (8410?) der
både har MP3, radio og er lille så køber jeg den.

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

--
Jeg har en Siemens SL45 tilsalg, der er ingen ridser, den fejler intet.
Selvfølgelig med alt standart udstyr samt kvittering og orig. ambalage.

Fra : kano

Dato : 14-10-01 12:59

> Den Siemens er dejlig, det er den jeg selv bruger. Dog er der kun halvt så
> meget hukommelse som den nye 5510.

ja, men det er jo netop det smarte ved den.. den bruger hukommelseskort, så
man selv kan opgradere.

Fra : Henrik

Dato : 11-10-01 19:33

"Anders Larsen" <anders-larsen@b2mail.dk> wrote:
> Efter min mening er det bare endnu et "skod produkt" fra Nokia.

Ihvertfall spennende at de tør å lansere et så annerledes produkt...

Henrik

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-10-01 22:19

"kano" <fceasf@feas.com> wrote:

>jo, nu kan man.. Den ligner jo en gameboy advance!

Det var også min tanke, men det er nærmere en Gameboy light. Det faktisk
"bare" en 3330 med MP3/FM radio og tastatur. Nokia kalder det en spille
platform, men hvis den skulle være det, burde den have GPRS og nogle
flerbruger spil, så man kunne spille flere mod hinanden online.

Peter

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-10-01 13:45

Tjaeh, køn er den sgu ikke. Man må da håbe at den er god i stedet.

Mvh.
Kim

Fra : ***Morten Riis

Dato : 16-10-01 23:46

Jeg kan ikke forstå at Nokia mener de kan få ca. 3000 kr. for den. Hvilket
segment skulle det være der ønkser at give det for den?

Jeg forestiller mig at det er til nuværende 3210- og 3310-brugere. Alle ved
at dette "segment" er stort, men at de ønsker at give ca. 3000 kr. for det
produkt kan jeg ikke finde frem til.

Jeg er klar over at mange i denne gruppe kunne tænke sig en 5510'er men vi
er jo også nørder og synes at alt nyt er spændende...

Håber ikke at jeg har stødt nogen her i gruppen....

Venligst

--
-MortenRiis [riis@fdf.dk]