Skærme
Fijala 3554
Hjælpe til køb af 19''
Fra : Xylofonius

Dato : 10-10-01 18:33

Hej alle.

I dag skete så det er ikke måtte ske. Min dejlige Philips 17'' døde efter 3
år brug.
Nu skal jeg så til at investere i en ny monitor, men jeg føler, at jeg har
bevæget mig ud i en uoverskuelig jungle.

Kravene er sådan set ret simple, men måske også lidt optimiske i forhold til
prisloftet.
1) Det skal være en 19''
2) Dp skal være så lav som muligt. Helst 0,22.
3) Have en høj refresh rate
4) må IKKE være en trinitronskærm
5) max. koste ca. 5000

Er der nogen der kan guide mig i genne denne jungle, eller komme med gode
råd?

På forhånd mange tak
Andreas Kryger Jensen

Fra : Kristian

Dato : 10-10-01 19:56

LG Electronics eller ViewSonic kan anbefales. Deres "dyrere" skærme er med
helt fladt billedrør men uden de problemer som der er med Sony's Trinitron!

Fra : Jacob

Dato : 10-10-01 21:14

"Xylofonius" <xylofonius@hotpop.com> wrote in message
> [...]
> prisloftet.
> 1) Det skal være en 19''
> 2) Dp skal være så lav som muligt. Helst 0,22.

Kig på Hitachi's 19" serie - især topmodellen.

Mvh
Jacob