Dansk ordbog fra office 2000 til xp
Fra : Lars Kræmmer

Dato : 10-10-01 18:20

Hej

Jeg vil installere den danske ordbog fra office 2000 under xp?

Hvordan gør jeg det?

Hvad hedder ordbogsfilen på office 2000 cd'en?

Kan det overhovedet lade sig gøre?

På forhånd tak

Lars

Fra : Finn

Dato : 11-10-01 07:55

Lars jeg har selv Office XP. Jeg fik oplyst fra Microsoft at de tidligere
udgaver af profing tool ikke kunne bruges til XP. Jeg må sige at jeg ikke
forsøgte mig men købte deres CD med 56 sprog, der iblandt dansk og tysk som
vi bruger her i huset. Her i Australien kostede den A$160.-
Jeg skulle dog mene at hvis du har den danske udgave af XP er dansk profing
tool vel allerede med i pakken

Cheers Finn

Fra : Christian

Dato : 13-10-01 15:25

Du installere bare korrekturvæktøjer fra office 2000 oveni din XP
installation, det virker fint hos mig.

Chr

Fra : Freeloader

Dato : 18-10-01 11:15

Jeg har både Office XP US og DK. Kan jeg så bare installere de
korrekturværktøjer der er på DK versionen over i min eksisterende Office
mappe?

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 19-10-01 10:51

> Jeg vil installere den danske ordbog fra office 2000 under xp?
>
> Hvordan gør jeg det?
>
> Hvad hedder ordbogsfilen på office 2000 cd'en?
>
> Kan det overhovedet lade sig gøre?
[...]

Jeg har fået det til at fungere nogenlunde.

Jeg tog alle filerne fra den gamle installation og kopierede til den nye, i
biblioteket:

C:\Program files\Common files\Microsoft Shared\Proof\

Men tag endelig backup, hvis du overskriver noget.

vh
Henrik