Zorro
Fra : Guess

Dato : 10-10-01 14:39

Hvem ved/kan huske hvad det var for en sang der var til Zorro serierne da de
kørte på tv??

Fra : ole damgaard

Dato : 11-10-01 16:45

"Guess" <tilanne@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem ved/kan huske hvad det var for en sang der var til Zorro serierne da
de
> kørte på tv??
Kan ikke huske den men måske kan det være denne fra 1977:
TIT: ZORRO IS BACK/ZORRO(FILM)SOUNDTRACK
FILM /POP
KUN: OLIVER ONIONS(SANG+INSTR)
OPH: SMITH,VIVIAN DUNCAN(TFO)/ANGELIS,GUIDO DE(KOM)/ANGELIS,MAURIZIO
DE(KO
M)
STI: OLIVER ONIONS GREATEST HITS
RCA PL 31263/RCA 31263

eller denne:
TIT: (THE)MASK OF ZORRO(FILM)SOUNDTRACK/ZORRO'S THEME
FILM
KUN: HORNER,JAMES(DIR)/CAMPBELL,MARTIN(INSTRUKTØR)/LONDON
SYMFONIKERNE(ORK
OPH: HORNER,JAMES(KOM)
STI: (THE)MASK OF ZORRO(FILM)SOUNDTRACK/(DEN)MASKEREDE
HÆVNER(FILM)SOUNDTRACK
SONY SK60627

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-10-01 10:39

Guess skrev:

> Hvem ved/kan huske hvad det var for en sang der var til
> Zorro serierne da de kørte på tv??

Jeg kan tydeligt huske den og spiller den stadig fra tid til anden på
klaveret, men jeg tvivler på, at den er nem at opstøve. Det er jo bare
en tilfældig kendingsmelodi til tv-serien.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-10-01 13:58

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>

> Jeg kan tydeligt huske den og spiller den stadig fra tid til anden på
> klaveret, men jeg tvivler på, at den er nem at opstøve. Det er jo bare
> en tilfældig kendingsmelodi til tv-serien.

Når "Guess" hhv. du skriver om Zorro-serien, hvad taler I så
egentlig om? Når jeg tænker på Zorro, er det følgende serie
fra begyndelsen af 90'erne, jeg tænker på. Under "sound clips"
kan man høre titelmelodien (nr. 2 er den version jeg husker).
http://us.imdb.com/Title?0098957

Men der er Zorro-serier helt tilbage fra 50'erne.

Er der i øvrigt ikke lige nogen, der har 100 MB netplads at give
væk? Nedenstående side _var_ ret god (title songs-siden).
http://home.earthlink.net/~withinreach/kentpope

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-10-01 17:30

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Når "Guess" hhv. du skriver om Zorro-serien, hvad taler I
> så egentlig om?

Jeg taler ligesom du om serien fra 90'erne. Jeg kan ikke huske, at andre
Zorro-serier har været sendt lige så flittigt inden for de seneste 10
år.

> Nedenstående side _var_ ret god (title songs-siden).

Hvordan klarede den problemet med ophavsret?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-10-01 18:05

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>

> Hvordan klarede den problemet med ophavsret?

Ingen anelse.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk