Visual J++ Trial?
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 10-10-01 14:26

Hej

Jeg har engang downloadet Visual J++ Trial fra Microsoft - Kan man ikke det
mere? eller hvor?

--
Mange venlige hilsner fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark
e-mail: indy@indy.dk
icq: 3890577

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 10-10-01 14:31

"Michael Michel Nielsen" <se_min_m@il@i_teksten.dk> skrev i en
meddelelse news:10Yw7.7775$%D3.597150@news000.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg har engang downloadet Visual J++ Trial fra Microsoft - Kan
man ikke det
> mere? eller hvor?

Hvorfor har du valgt det værktøj ?

Det er ikke engang rigtig java, og bliver ikke udviklet mere.

Hvis du vil rode med Java hent Forte fra www.javasoft.com Det er
meget meget bedre.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 10-10-01 15:01

Hej

> Hvorfor har du valgt det værktøj ?

Tja... vel fordi det er det program vi er blevet "flasket" op med på
skolen... og KAWA for den sags skyld...

Fra : The MaXx

Dato : 10-10-01 15:21

> Tja... vel fordi det er det program vi er blevet "flasket" op med på
> skolen... og KAWA for den sags skyld...

Så vælg dog Kawa... der er rigtig fedt at bruge hvis du bruger det
rigtigt....

The MaXx

Fra : Thomas Schulz

Dato : 10-10-01 23:21

> Tja... vel fordi det er det program vi er blevet "flasket" op med på

J++ er håbløst bagud ...

Anyway, se ogsa netbeans.org (hvis det samme som Forte?) eller borland.com
(JBuilder)

Thomas

Fra : Thomas Bak Sørensen

Dato : 09-11-01 20:52

Et andet rigtig godt værkøj er VisualAge for Java fra IBM, der kan
downloades en Entry Edition fra IBM hjemmeside.

/Thomas BS

Fra : Unknown

Dato : 11-10-01 06:40

> [...]
> Hej
>
> Jeg har engang downloadet Visual J++ Trial fra Microsoft - Kan man ikke

MS vedligeholder ikke Visual J++ mere, og du kan derfor sikkert ikke dl den
fra deres hp længere.
MS har valgt dette pga. den retsag der kørte mellem Sun og MS og derfor er
java ikke en del af .NET strategien hos MS. C# og J# skulle være
erstatninger for java i MS verdenen. Der er dog forlydner om at der i .NET
vil være mulighed for at kompile java til den byte code, som .NET anvender,
men jeg har ikke set et produkt på markedet endnu, der kan dette.

MVh