den ny jæger
Fra : Joe

Dato : 10-10-01 12:22

jeg har fået en gammel cd-rom med programmet den ny jæger
nu er den så bare ikke ny mere da den er fra 1994.!!!

kan den fåes som ny endnu???
og evt. hvorhenne samt hvad koster den idag??

hilsen Joe

Fra : Lars Kirstein

Dato : 10-10-01 12:31

Hej

Jeg kender ikke prisen, men den kan fås hos Hornslet Bogtryk
Iøvrigt er "Den Ny Jæger" blever erstattet af en ny udgave der hedder "Jagt
og vildt i Danmark"

http://www.hornslet-bogtrykkeri.dk/

Hornslet Bogtrykkeri A/S
Tingvej 36, 8543 Hornslet
Tlf. nr.: 86 99 45 11
Fax nr.: 86 99 55 49

Mvh
Lars Kirstein

Fra : Lars Kirstein

Dato : 10-10-01 12:33

Sorry - har lige fundet prisen på http://www.hornslet-bogtrykkeri.dk/
Den nye CD til "Jagt og vildt i Danmark" koster 160,- kr

Mvh
Lars Kirstein

Fra : Joe

Dato : 11-10-01 00:15

jeg takker mange gange for oplysningen.!!!

mvh. Joe