Skærme
Fijala 3554
Nokia "Fokus-fejl"
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-10-01 12:16

Præcis som garantien udløb skulle min skærm begynde at brokke sig:

Den er "gået af fokus" på den lodrette led, og billedet står som efter en
lang druktur. Selv menu'erne er i ufokus.

Det er en Nokia 920C 19'' det drejer sig om.

Nogle ideer?

på forhånd tak
Jesper

Fra : Class

Dato : 11-10-01 18:24

Ohøj Skipper :)
Jeg har også lige mistet min nokia skærm, men så fandt jeg ud af at nokia
har 3 års garanti. Så snak lige med den butik du købte den i eller ring til
det nr. som er i nedenstående post.

Mvh Thomas

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-10-01 09:24

Min newsreader har slettet den post. Gider du gøre mig en tjeneste og
klippe-klistre?'