Nokia 8310 hvor kan den købes
Fra : Mik Marker

Dato : 10-10-01 11:17

hvordan får jeg den hurtigst muligt

Fra : Hother Lukasiewicz

Dato : 10-10-01 11:56

da den ikke er kommet til landet endnu, kommer på Fredag, så er det svæt at
sige...Club BlahBlah har den jo til salg, men spørgsmålet er så ikke om
deres er revet væk til den pris, jeg bestilte den et par timer efter
tilbuddet kom frem på nettet og får min på fredag forhåbenligt :D

Fra : Palle Ravn

Dato : 10-10-01 17:56

hva' pris

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-10-01 17:57

Palle Ravn skrev:

>hva' pris

Et hurtigt kig på ClubBlahBlah og jeg kommer med et gæt:

3'500,-

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : *nico*

Dato : 11-10-01 15:55

newsv8st0r7h13u02ubua5kmuilqohedssv5@news.inet.tele.dk...

> Et hurtigt kig på ClubBlahBlah og jeg kommer med et gæt:
>
> 3'500,-
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard

Hvilket er samme pris jeg lige er blevet tilbudt den til i sonofon
butikken i Lyngby Storcenter. De skulle ha den på lager i næste uge

MAN GLÆDER SIG !

mvh
Nicolai

Fra : Hother Lukasiewicz

Dato : 11-10-01 23:19

yup men det tilbud fra blahblah er uden abb. :D

Fra : Kenny Jensen

Dato : 11-10-01 18:50

"Hother Lukasiewicz" <spiritus11@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres er revet væk til den pris, jeg bestilte den et par timer efter
> tilbuddet kom frem på nettet og får min på fredag forhåbenligt :D

Den er lækker, jeg har haft den i hånden i dag.
Jeg kender ikke lige mål og vægt i forhold til 8210 men den virkede tykkere
men lettere

Kenny

Fra : *nico*

Dato : 11-10-01 22:47

"Kenny Jensen" <kennyREMOVE@skydebanen.net> wrote in message

> [...]
>
> Den er lækker, jeg har haft den i hånden i dag.
> Jeg kender ikke lige mål og vægt i forhold til 8210 men den virkede

Er lidt tykkere, og vejer 4 g mere.

Nicolai