Perkersangen!
Fra : Rikke

Dato : 10-10-01 10:37

Er der nogen der ved hvor man kan købe eller downloade perkersanken?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-10-01 12:05

"Rikke" <I1J35PD11701@aaubdc.fiol.brock.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor man kan købe eller downloade perkersanken?

Mener du Banjos likørstues perkerrap? Den kan findes her:

http://dr.dk/skum/mujaffa/

(nederst til højre under "download")

/Nikolaj

Fra : TheDanishLlama

Dato : 14-12-01 13:11

On Wed, 10 Oct 2001 11:36:41 +0200, "Rikke"
<I1J35PD11701@aaubdc.fiol.brock.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan købe eller downloade perkersanken?

Jeg tror han mener :
Freedom Ft. Skinhead Preben - Fucking Perker
ved desværre ikke hvor den kan hentes....

mvh.
TheDanishLlama
ICQ 92294328

Fra : razz

Dato : 21-12-01 12:16

> Jeg tror han mener :
> Freedom Ft. Skinhead Preben - Fucking Perker
> ved desværre ikke hvor den kan hentes....

> [...]

Det er sq da også for klam en sang. Jeg har hørt noget om at Pia K har været
med til at producere den, i samarbejde med Johnny Hansen, og DNSB. Jeg
skammer mig sq over at være dansker engang imellem.

razz

Fra : HALLUM

Dato : 21-12-01 12:57

Hvis du søger på KAZAA kan du
finde den der - søg efter : Skinhead Preben

Fra : Michael Petersen

Dato : 21-12-01 15:34

Hhmm mon ikke din fantasi løber lidt af med dig.

Pia K og Johnny som producere på en punk sang. Hvad skulle det næste være
Poul uld-i-mund Nyrup som indspiller "Når jeg ser et rødt flag smælde" i en
ny og funket version. Eller Anders Fogh der arrangere nationalmelodien for
12 båthorn

Ikke fordi jeg sympatiserer med den yderste højrefløjs synspunkter men helt
ærligt nu må selv de styggeste rygtesmede sgu krumme tæer. Pia K er
politiker og Jonny er fascist mon ikke de holder sig til det. Der er ved gud
nok for dem at se til uden at skulle balande sig i pladeproduktioner.

Michael

Fra : Jonny Jensen

Dato : 21-12-01 18:22

> [...]
> med til at producere den, i samarbejde med Johnny Hansen, og DNSB. Jeg
> skammer mig sq over at være dansker engang imellem.

Er det ikke noget med at nogle af Hitlers hemmelige vers er oversat fra tysk
og brugt også?

Helt ærlig?!?

Jeg er ikke sympatisør for racister eller noget, men det rygte er sq lidt
for griner...

Jonny.

Fra : Allan Ploug

Dato : 22-12-01 13:41

> været
>
> Jeg er ikke sympatisør for racister eller noget, men det rygte er sq lidt
> for griner...

Ja, jeg ved ikke.....jeg har faktisk også hørt det! Ingen, der ved det med
sikkerhed??

/ploug

Fra : Jonny Jensen

Dato : 22-12-01 15:01

Tror godt du kan regne med at uanset hvad, er det ikke Pia K og Johnny
Hansen der står bag. Måske en af dem, hver for sig, hvis vi leger lidt med,
men ikke begge. Det er for langt ude.

Jonny.

Fra : Allan Ploug

Dato : 22-12-01 15:43

> Tror godt du kan regne med at uanset hvad, er det ikke Pia K og Johnny
> Hansen der står bag. Måske en af dem, hver for sig, hvis vi leger lidt
med,
> men ikke begge. Det er for langt ude.

For langt ude at de to laver noget sammen? I november-nummeret af bladet
"Tjeck", kædes Pia K og Jonni Hansen via "Den Danske Forening" faktisk
sammen....vel ikke utænkeligt at de også samarbejder om et musik-projekt?

Ikke at jeg kan bekræfte noget som hest i den retning, men utænkeligt er det
vel ikke?

/ploug

Fra : Jonny Jensen

Dato : 22-12-01 17:02

> For langt ude at de to laver noget sammen? I november-nummeret af bladet
> "Tjeck", kædes Pia K og Jonni Hansen via "Den Danske Forening" faktisk
> sammen....vel ikke utænkeligt at de også samarbejder om et musik-projekt?

Jo, af den type projekt. Og hvorfor skulle de det? For egen fornøjelses
skyld? Det er jo kun rygter der siger at det er de to der var med, ik? Hvis
de ville vinde noget, ville de vel have reklameret mere med det?

Desuden anser jeg ikke lige TJECK for at være kilden til alle evige
sandheder, og selv om de skulle være i samme bevægelse, jamen så gør det dem
da ikke medskyldige i en technosang lavet af et par unge mænd, som aldrig er
blevet udgivet officielt.

> Ikke at jeg kan bekræfte noget som hest i den retning, men utænkeligt er
det
> vel ikke?

Det tror jeg godt at man kan anse det for at være. Jeg vil ikke udelukke at
Johnny Hansen har noget med den at gøre, men jeg tror næppe at en politiker,
som Pia K, som trods alt gerne vil opfattes lidt seriøst, deltager i et
sådant "projekt".

Jonny.

Fra : Savage

Dato : 22-12-01 17:18

rent faktisk kende jeg flere der snakker om at Pia K, Johnny Hansen skulle
være involveret i produktionen af denne sang. En af mine bekendte er
producer i et studio og han mener ogsaa det er korrekt.

Derudover kan jeg kun give dig ret mht. TJECK og sandhedsværdien.

Savage

Fra : CybaMerc

Dato : 22-12-01 15:29

A long time ago in a galaxy far, far away....
Allan Ploug wrote:

[snip]

>Ja, jeg ved ikke.....jeg har faktisk også hørt det! Ingen, der ved det med
>sikkerhed??

Pia K. og Johhny Hansen har intet som helst med nummeret at gøre. Det
er lavet af to drenge, som på et tidspunkt blev sat i forbindelse med
div. pladeselskaber. Der var vist snak om at genudgive nummeret uden
vokal.

Iøvrigt nævnes det i starten af nummeret, at det er en "ironisk
fortælling"... om man så finder det morsomt, er en helt anden sag.