Py-ha
Fra : Michael - DK

Dato : 10-10-01 10:13

Hej,

Jeg vil lige dele en grim oplevelse med jer. I går var jeg ude for at lufte
Teddy. Som sædvanligt legede vi "bold". Jeg smider - han henter.

Vi mødte naboen der ligeledes var ude for at lufte sin lille hund. Mens vi
snakkede smed jeg bolden langt væk (uheldigvis i samme retning som hans hund
stod i). Da bolden passerede hunden i luften, løftede den hovedet for at se
hvad det var, og i samme nu, kom Teddy løbende med ca. 180 km/t og ramte med
"knæet" lige ind i hovedet på den lille hund. Først grinede vi lidt af det,
men da hunden blev liggende blev vi nervøse. Da vi kom hen til den var den
helt væk. Lidt efter begyndte den heldigvis at pibe lidt, så vi vidste den
var i live, men på den måde den lå, troede vi at halsen var brækket på den.
Jeg løb hjem og fik fat i en dyrlæge, og fik besked på at få hunden anbragt
på en "båre", og komme ind med den. Da jeg kom tilbage lå hunden i samme
stilling. Da vi kom til dyrlægen var den dog vågnet lidt op, men stadig
meget groggy. Dyrlægen mente, at den var slået bevidstløs og efterfølgende
var i chocktilstand. Hunden var i går aftes i bedring, så vi håber Teddy
snart kan komme på sygebesøg og aflevere en pose hundekiks som undskyldning.

Mvh
Michael

Fra : Lilian Hansen

Dato : 10-10-01 19:25

Hej Michael

Det var dog en grim oplevelse. Jeg håber den lille hund klarer sig og kan få
nogen hyggelige "legetimer" med din hund (igen!)

Go bedring til naboens lille hund
Lilian