[DVD] Shaolin Soccer-anmeldelse
Fra : Henrik Rytter

Dato : 10-10-01 09:10

Til at fordrive ventetiden til næste års VM i fodbold er Shaolin Soccer
den helt rigtige løsning!

Jeg har skrevet en anmeldelse af den nye Shaolin Soccer DVD her:

http://www.dvd-basen.dk/soccer.php3

mvh
Henrik

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-10-01 09:58

Henrik Rytter skrev:

> Jeg har skrevet en anmeldelse af den nye Shaolin Soccer
> DVD her:

Fin og frem for alt kompetent skrevet anmeldelse. Jeg tror, jeg vil
kigge nærmere på skiven... Hvor finder man den billigst?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Anders Nielsen

Dato : 10-10-01 14:30

Peter Bjerre Rosa <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9q12g3$j1q$1@sunsite.dk...

> Fin og frem for alt kompetent skrevet anmeldelse. Jeg tror, jeg vil
> kigge nærmere på skiven... Hvor finder man den billigst?

> [...]

Jeg vil tro dddhouse.com har den billigst. Det plejer de.
vh Anders

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-10-01 20:14

Anders Nielsen skrev:

> Jeg vil tro dddhouse.com har den billigst. Det plejer
> de.

Det stod der vist også i anmeldelsen. Jeg tænkte nu mere på, om der ikke
var et billigt sted her i Europa? Jeg er stadig lidt betænkelig ved
handler længere væk (sikkert ubegrundet).

Fra : Ole Kofoed

Dato : 10-10-01 20:38

Peter Bjerre Rosa skrev i meddelelsen <9q26jc$ei5$1@sunsite.dk>...
> [...]

ikke
>var et billigt sted her i Europa? Jeg er stadig lidt betænkelig ved
>handler længere væk (sikkert ubegrundet).

Du kan evt. høre http://www.asian-movies.synonym.dk/ om de kan skaffe
den hjem, ellers kan jeg anbefale tyske http://www.charmes.de/ der tager
12DM i porto uanset ordrestørrelse, de har den til 36DM.

Held og lykke med det.

Mvh.

Ole

Fra : Henrik Rytter

Dato : 10-10-01 20:50

On 10/10/01 21:13, in article 9q26jc$ei5$1@sunsite.dk, "Peter Bjerre Rosa"
<Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
> var et billigt sted her i Europa? Jeg er stadig lidt betænkelig ved
> handler længere væk (sikkert ubegrundet).

Tak for rosen Peter :)

Og overvind så din frygt! Det er ikke så svært ;)

Prøv fx her hvis du skal bruge en anden HK-forhandler:
http://www.coolashop.com/webapp/commerce/command/ProductDisplay?prrfnbr=1245
89&prmenbr=7246&merchant_rn=7246&lang=1

mvh
Henrik Rytter

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 10-10-01 10:00

Følgende afsnit står to steder i anmeldelsen

"Computereffekterne i Shaolin Soccer er ikke af den samme høje standard som
i Hollywood, men da det på ingen måde er realismen, der er sat i højsædet er
det kun med til at udbygge filmens manga-inspirerede præg. Det skarpe
billede på DVD'en gør forskellen mellem realbilleder og CGI mere markant end
i biografen, men man glemmer det lynhurtigt og tager det for hvad det er.
Som tilskuer havde jeg ingen problemer med at fokusere på de vanvittige
visuelle indfald og deres humoristiske effekt. "

Kasper

Fra : Ole Kofoed

Dato : 10-10-01 13:23

Kasper Daniel Hansen skrev i meddelelsen <9q12kn$jq3$1@sunsite.dk>...
>Følgende afsnit står to steder i anmeldelsen
>
>"Computereffekterne i Shaolin Soccer er ikke af den samme høje standard
s...

Tak for oplysningen, jeg har vist halvsovet da jeg klippede og
klistrede

Mvh.

Ole