Overkørte katte - en værdig død...?
Fra : Mona & Michael

Dato : 09-10-01 23:02

Hejsa NG.

Jeg kan se at der er flere som har oplevelser med katte som
bliver kørt over og dør.

I den forbindelse vil jeg gerne fortælle, at jeg altid ringer til
Falck, når jeg kommer forbi en død kat, som er kørt over og
stadig ligger på vejen eller i rabatten.

Jeg synes, at det er uværdigt for katten at ende sine dage som et
fladkørt stykke skind, som hundredevis af bilister kører hen
over, uden tanke for at der her ligger et liv, der sluttede for
tidligt og som har krav på at blive behandlet med respekt.

Samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke på, at kattens ejer
går og savner sin kat, og har brug for at kende dens skæbne.

Så vidt jeg ved, har Kattens Værn en aftale med Falck om at Falck
henter disse døde katte og sørger for at give besked til
eventuelle ejere, hvis katten er mærket (tatoveret).

Jeg har ALDRIG følt mig afvist eller dårlig behandlet af
personalet hos Falck, når jeg ringer, selvom jeg efterhånden nok
har ringet 20-30 gange.

Hvis I andre får brug for at ringe til Falck, kan jeg fortælle at
Falck har tlf.nr. 70 10 20 30.

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Jetpool

Dato : 10-10-01 00:28

Jeg er enig, jeg har selv lige oplevet at få at vide, at min kat var blevet
indleveret, og den var påkørt, jeg havde mistanke om at noget var galt, jeg
er glad for at få at vide hvor den var.

Linda, Venus og afdøde Freja

Mona & Michael <mismo@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:QvKw7.18655$lk7.300077@news.get2net.dk...