Popstars - "analyse" :-)
Fra : Bennn

Dato : 09-10-01 22:00

Her min vildt dybdegående analyse (hold kæft hvor er jeg bare
seriøs Den er udelukkende baseret på de klip, der ligger på
http://popstars.tv2.dk

De sikre vindere:
1) Zenia (den krop og udstråling kan pladekøberne ikke sige nej til,
og så kan hun faktisk også synge)
2) Trine (eneste blondine, der både har stemme og udseende - og
en gruppe SKAL jo have en blondine)
3) Irene (stor stemme, og alligevel poptøs i positiv betydning; og
når Zenia leverer D-skålen skal der også være plads til en A-skål.
Ja undskyld, men det handler jo lige så meget om sex som om musik)

Jokerne, hvor jeg ikke ved, hvilke 2, man skal satse på:
4) Maja (udseendet er ikke lige min smag, men hun har helt klart
en stor stemme, og der SKAL vel være en "vild" pige?)
5) Sofie (stemme og udseende i orden, men lidt for meget ghetto?)
6) Julie (stemme og udseende i orden, men er hun mon for krævende
og selvstændig?)
7) Rikke (har stemme og udseende, men er hun for gammel set
med en pladeproducents øjne?)

De sikre tabere:
8) Camilla (udseendet holder ikke)
9) Hanna (stemmen holder ikke)
10) Louise (ikke en stjerne)

Hvad siger I?

(Undskyld krydspostningen, men der lader ikke til at være
enighed om, hvor emnet hører til)

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-10-01 22:57

Bennn skrev:

> De sikre vindere:
> 1) Zenia

Enig - hun er skøn!

> 2) Trine

Enig! Og så kender vi jo hende fra Melodi Grand Prix...

> 3) Irene

Ja, hun har faktisk en ret heftig stemme. Klart en favorit!

> Jokerne:
> 4) Maja

Muaj... Hende tror jeg ikke på. Klart en fantastisk stemme, men hun
passer ikke ind sammen med de andre IMHO.

> 5) Sofie

Jah - hun kommer med! Sød og ganske fin klang.

> 6) Julie

Hende har jeg ikke lagt så meget mærke til...

> 7) Rikke

Har da en chance, og er i mine øjne ikke for gammel. Så er Trine da
også...

> De sikre tabere:

Igen enig...

--