Kattekillinger
Fra : Birte

Dato : 09-10-01 21:26

Jeg har to rød/hvide kattekillinger, som er helt vilde efter nye dejlige
kattehjem.
Se dem på:
http://www.reersoe.dk/birte/bc_interesser.html
Kr. 75,- pr stk
Samt tre søskende, på ca. 6 måneder, udekatte men dejlige, og jeg synes det
er synd at aflive dem. De er født af en tilløber.
vh Birte

Fra : Rasmussen

Dato : 10-10-01 12:57

Hvor bor du, jeg er meget bidt i røde katte, og vil gerne have en af dem..
Jeg bor i Taastrup