I hvilken dansk film
Fra : xp

Dato : 09-10-01 20:56

I hvilken dansk film, sang Peter Malberg: 'Du er min øjesten' ?

Tak på forhånd.

Gaz \!/
(@ @)
----o00-(_)-00o---- xp@pc.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-10-01 21:07

On Tue, 9 Oct 2001 21:56:02 +0200, "xp" <xp@pc.dk> wrote:

>I hvilken dansk film, sang Peter Malberg: 'Du er min øjesten' ?

Flintesønnerne, fx:
http://www.assistens.dk/malberg.htm

Jeg aner i øvrigt intet om det, men jeg søgte på Google efter "du er
min øjesten Peter Malberg" - og der er da også et par flere links
herunder:
http://www.google.com/search?q=du+er+min+%F8jesten+Peter+Malberg&btnG=Google-s%F8gning&hl=da&lr=

--
- Peter Brodersen

Fra : Kim

Dato : 09-10-01 21:20

"xp" <xp@pc.dk> wrote in message
> I hvilken dansk film, sang Peter Malberg: 'Du er min øjesten' ?
>
> Tak på forhånd.
>
> Gaz \!/
> (@ @)
> ----o00-(_)-00o---- xp@pc.dk

I filmen Flintesønnerne fra 1956. Se evt. mere på www.danskefilm.dk

Hilsen Kim

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 10-10-01 17:03

Jeg ved der er blevet svaret korrekt men her er et fint link med plakat og det hele:

http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/flintesoennerne.htm

Jørgen