Jeg er meget stolt !
Fra : Ghita Cecilie Jallow

Dato : 09-10-01 20:59

Min Sarahund er blevet så glad for vores kanin
at hun slikker hende så snart hun får muligheden
for det, så her er store fremskridt.
Kaninen er ikke helt vild med det endnu, men det
kommer nok når han finder ud af at Sara ikke gør
noget. Den er ellers ikke bange af sig og gnasker
gladeligt Saras kiks når hun lægger den ved siden af.
De har rendt rundt sammen på gulvet, og
ligget ved siden af hinanden, og når jeg beder Sara
om at dække er det at Ninus selv kommer hen og
bliver slikket.
Vi har desværre måtte opgive vores hundrtræning pga
meget sygdom hos både mig og unger, og så det
faktum at Sara er meget bange for mørke. Hun går til
nød med til at blive luftet ved 20.30 tiden inden hun
sover. Det er underligt, for hun har ellers været vant
til at det blev tidligere mørkt i Tyrkiet. Måske er det
der i mørket at hun har oplevet de værste ting.
Hvem ved.
Nå, men vi forsøger os med et nyt hold til foråret.
Og så håber jeg at min Emmamis snart slapper så meget
af at hun også vil nusse med Sara. Foreløbig holder vi os
til at Emma ligger på hovedpude i sengen, og Sara i
benenden.
Ghita