HJÆLP.....
Fra : Doggy

Dato : 09-10-01 19:49

Hej NG

Jeg har for få dage siden reddet en lille killing fra at blive kørt ihjel på
landevejen udenfor Gilleleje. Jeg kørte ind på de nærmeste gårde med katten
for at høre om de savnede en lille killing, men ingen steder kendte man
noget til katten. Jeg kontaktede den lokale falck station, men her var
heller ikke nogen hjælp at hente.Så tog jeg killingen med hjem og lavede
et af mine badeværelser om til børneværelse for den lille fyr. Den er
utroligt kælen og virker vant til mennesker.Den spiser med glubende appetit,
leger og virker glad og tillidsfuld. Stedet hvor jeg fandt den var langt væk
fra bebyggelse, så måske er den blevet dumpet af nogle som ikke ville have
den ?

Mit spørgsmål er nu hvordan jeg finder et godt hjem til den - jeg kan
desværre ikke beholde den selv, da jeg i forvejen har 4 voksne hunde og 4
hvalpe at tage mig af,men jeg vil jo nødig køre til dyrlægen og få den
aflivet ,når jeg nu har reddet dens liv.

Hvis nogen har et godt forslag vil jeg blive glad, den lille misser skulle
jo gerne finde et godt hjem hvor man har overskud til at tage sig af den.

Jeg har prøvet Ingers kattehjem mf. men her lød det som om at man ikke var
specielt interesseret i at få den ud.

Jeg har ikke meget forstand på katte, så jeg kan ikke sige om det er han
eller en hun, men jeg vurderer at den er ca. 6 uger gammel.

Hvis nogen vil have et billede af killingen kan jeg godt sende et pr. mail.

Hilsen

Merete