NetXpress, ATM og NT erfaring søges
Fra : John Krumbæk Hansen

Dato : 09-10-01 19:46

Hej

Er der nogle der kan hjælpe mig med at få min NT server på at køre med
NetXpress med ATM kort, Jeg har prøvet at køre TDC`s CD-Rom men den funker
ikke under NT.

John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-01 20:21

Tue, 9 Oct 2001 20:46:08 +0200, skrev "John Krumbæk Hansen"
<krumbaek@mail.dk>:

>Er der nogle der kan hjælpe mig med at få min NT server på at køre med
>NetXpress med ATM kort,

Til specifikke spørgsmål om opsætning, vil man være bedre tjent
med, at bruge de interne grupper, i dette tilfælde
news:tele.internet.adsl, der er uden tvivl nogen der, der kan
hjælpe dig.
--
med venlig hilsen
Knud