The Digital Bits vs. DVD File
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 09-10-01 19:29

The Digital Bits har ligesom altid stået som at være det ultimative sted at
finde info om DVD'er osv. Jeg synes nu at de er lidt tunge i røven på TDB,
meget få opdateringer, reviews o.s.v. Desuden er designet på siden ufattelig
grimt og outdated. At de har det hele på én side er simpelthen uoverskueligt
og grimt. Men kedeligst af alt er det at der er meget langt mellem updatesne
og anmeldelserne.

DVD File, derimod har masser af updates og masser i glimrende og
gennemarbejdede updates, samt små fede meninger, læserbreve og andre
nyheder. Desuden har de en utrolig flot og velstruktureret side. Jeg er glad
for at tjekke ind hver dag og finde nye spændende updates og anmeldelser.

Hvad mener I, er The Digital Bits ikke ved at være en joke i forhold til DVD
File og andre glimrende alternativer? Måske kan man beskylde TDB for at
hvile på laurbærerne efter at de længe har været den ultimative DVD-site....

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Jesper Winding

Dato : 10-10-01 15:29

Jeg tror efterhånden også mere at jeg checker ind af vane end af spændingen
for deres opdateringer - de er stadig fede med deres dækkelse af messerne de
holder - men der er DVD-File sku igså ved at komme godt med - Bill Hunt er
dog stadig en stor figur i DVD-verdenen, og jeg vil nok stadig blive ved et
stykke tid...
Som ad-notem kan nævnes at jeg faktisk syntes deres design er lækkert og
lige til at gå til, jeg syntes ret hurtigt sider kan blive for kompliserede
når man bare gerne vil have nyheder fre DVD-verdenen...

-=JESPER=-