Ny i gruppen....
Fra : Claulle

Dato : 09-10-01 18:17

....men derfor mente jeg nu nok at jeg kan hente lidt vejledning herfra.

Mit "problem" er at jeg er brændt varm på en pige... nej nej.. ikke spring
videre til næste indslag endnu.... Jeg ved sgu godt at det er banalt, men
sagen er den at vi bor ca 800 km fra hinanden. Vi mødtes en aften hvor hun
var på ferie her i Danmark. Hun var her i 3 uger som vi nød 100%. Vi lavede
ALT MULIGT sammen... kørte lange turer, så fantastisk meget sammen, drak
champagne i klitterne, så solnedgange og meget meget mere. De 3 uger står
som den absolut bedste tid i mit liv. Vi elskede meget og mange mærkelige
steder når vi absolut ikke kunne holde fingrerne for os selv mere.... jo..
det var sgu noget af en tid. Nu kom hverdagen så.... Hun bor 800 km syd
herfra , men vi ses så tit det overhovedet kan lade sig gøre.
Sagens kerne er den at jeg egentligt ikke ville forelske mig, men det er sgu
for sent. Vi har "aftalt" at vi har et løst forhold uden forpligtelser, men
jeg må sgu erkende at andre piger ikke appelerer til mig efter at jeg mødte
hende. Derudover påstår hun at hvis hun skal giftes skal det være med en som
mig....

Hvad fa... skal man stille op? 800 km er langt væk og ingen af os kan flytte
så langt lige nu. Men hold k... . hvor er jeg vild med hende.....

Klassisk problem... men et svar eller kommentar vil gøre en forskel for mig.

Med Venlig Hilsen
Claus

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-10-01 09:02

Tue, 9 Oct 2001 19:16:50 +0200 skrev "Claulle" <claulle@mail.dk>

Hej Claus,

> [...]
>så langt lige nu. Men hold k... . hvor er jeg vild med hende.....
>
>Klassisk problem... men et svar eller kommentar vil gøre en forskel for mig.

Hvor langt er der fra Aalborg til Langeskov? Hmm, 261 km, så det er ikke
800, men princippet

Min kæreste og jeg boede nemlig 261 km. fra hinanden, og startede med at
vi så hinanden hver tredie week-end, hver anden, hver weekend, og til
sidst var vi næsten sammen hele tiden alligevel, og efter 3 måneder tog
vi beslutningen om at flytte sammen.

Hvad jeg siger er at et langdistanceforhold kan fungere i starten, men
man ellers kommer til at savne hinanden for meget i dagligdagen, altså
hvis man er *rigtig* forelsket, og efter en stund må den ene part (eller
begge) altså flytte.

Men, 800 km? Det betyder vel næsten at vi er udenfor Danmarks grænser,
hvilket vel også gøre flytningen bere betydningsfuld (væk fra venner og
famille)?

René
www.rene.hjorth.com