Display på Nokia 6210..
Fra : Martin Berentzen

Dato : 09-10-01 18:00

HEJ!

Okay, jeg har stillet dette spørgsmål før, men ingen svarede på det. Så jeg
prøver at forklare mig på en anden måde...

Er der nogen som er i besiddelse af både en Nokia 3210 og Nokia 6210?

Hvis ja, tænd lyset i begge telefoner i et mørkt rum, kan du se forskel på
displayet på de 2 telefoner? Hvis ja, kan du forklare dette? Er der et
specielt display i Nokia 6210?

Martin

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-10-01 18:37

Martin Berentzen skrev:

>Er der nogen som er i besiddelse af både en Nokia 3210 og Nokia 6210?

Ja.

>Hvis ja, tænd lyset i begge telefoner i et mørkt rum, kan du se forskel på
>displayet på de 2 telefoner?

Ikke umiddelbart, hvad tænker du på?

>Hvis ja, kan du forklare dette? Er der et
>specielt display i Nokia 6210?

Displayet er jo større, med flere pixels. Forklar lidt mere...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Martin Berentzen

Dato : 09-10-01 20:55

> Ikke umiddelbart, hvad tænker du på?

Det er som om displayet på Nokia 6210 er lidt mørkere (bedre) i et mørkt
rum. Det ser du ikke eller hva?

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 09-10-01 21:26

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev:

> Det er som om displayet på Nokia 6210 er lidt mørkere
> (bedre) i et mørkt rum. Det ser du ikke eller hva?

Jeg havde før min 6210 en 3330 og jeg syntes at 3330 havde det klareste og
tydeligste display af de 2 telefoner. Jeg ved ikke om 3330 benytter samme
type display som 3310.
6210 virker bedst i mørke. IMO

--
Venlig hilsen: Rasmus.
=======================

Fra : Søren Larsen

Dato : 09-10-01 19:48

> Hvis ja, tænd lyset i begge telefoner i et mørkt rum, kan du se forskel på
> displayet på de 2 telefoner? Hvis ja, kan du forklare dette? Er der et
> specielt display i Nokia 6210?

Der er ikke noget specielt display i en 6210, det er bare bedre. Da det
indeholder flere pixels pr. arealenhed står teksten meget skarpere herpå. En
6210 bruger ligeledes en anden type dioder (samme farve) end 3210'eren og
samtidig er de placeret bedre på 6210'eren. Derfor er lyset forskelligt.

Håber dette var svar nok, ellers må du lige spørge igen på en anden måde.
(og nej, du kan ikke bytte de to displays)

Mvh.
Søren

----------
Blå og røde lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : Nick Christensen

Dato : 10-10-01 01:11

> Der er ikke noget specielt display i en 6210, det er bare bedre. Da det

Men jeg har dog også set en 6210 med samme type display som 3310, 3210 osv.

Fra : Martin Berentzen

Dato : 10-10-01 10:07

> Men jeg har dog også set en 6210 med samme type display som 3310, 3210

Og den har ikke været til reparation eller noget?

Fra : H@M

Dato : 14-10-01 10:04

Der er nolge N6210 hvor filtret i displayet ikke er
iorden... der vises ved grovkornet baggrund.
Det kan de fikse på Nokia værksted