Lille Buko
Fra : S.J & L.T.

Dato : 09-10-01 17:49

Nogen har måske læst mine tidligere indslag om 'killingen der kom ind fra
kulden'... Her er en opfølgning:

Roquefort hvæser ikke mere af Buko. I lørdags, da Buko havde været hos os i
præcis en uge; slikkede Roquefort ham hele 3 gange -og sidenhen er dette
sket dagligt; specielt inden sengetid. Jeg bliver stadig helt rørt, når
lille (alt for lille) Buko gnider sig om Rokke's forben og mund; i håb om et
kærligt slik. Ihvertfald forbarmer Rokke sig gerne ved aftentide; og så
falder Buko omgående helt til ro; putter sig ind på brystet af Roquefort,
spinder, og 'ælter' i Rokke's maveflæsk. Jeg tænker bare: "Stakkels lille
mis. Du savner din mor og er al for tidlig hjemmefra. Hvem kunne dog finde
på at skilde sig af med sådan en smuk lille fyr som dig. Godt at 'storebror'
Rokke tager sig lidt af dig."

Hvis I gerne vil se billeder af Buko og Rokke (Roquefort) så kig i
fotoalbummet *Mittekatterne* på denne side:

http://communities.msn.dk/ThomsenJuul/_whatsnew.msnw

(fotoalbums findes i menuen til venstre)

Kærlig Hilsen

Linda, Rokke og Buko

Fra : Kirstine

Dato : 09-10-01 18:44

In article <3bc32981$0$211$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
s_juul73@hotmail.com says...

> Hvis I gerne vil se billeder af Buko og Rokke (Roquefort) så kig i
> fotoalbummet *Mittekatterne* på denne side:
>

> http://communities.msn.dk/ThomsenJuul/_whatsnew.msnw

Arj - han er bare bedårende!!! Hvor er han dog en heldig kat...tænk, at
han fandt dig og Roquefort

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 09-10-01 20:38

Hvor ER lille Buko dog SØØØØØØØØD!!! Og hvor herligt endeligt at se ham, jeg
orker ikke at abonnere på dk.binær...
og hvor ser det sjovt ud med den tegning på hans snude, hvis ikke han
allerede hed Buko kunne I ha' kaldt ham Poirot med dén moustache :o})

Roquefort og skildpadderne er forresten osse søde, giv dem et knus (eller
hvad man gør med skildpadder) fra os alle,
Lisbeth, Bøv, og Phumba & Jack som lige nu jagter hinanden rundt og rundt og
rundt og...
http://cutiecats.tripod.com