Links med titel i frontpage.
Fra : Andreas Paasch

Dato : 09-10-01 17:44

Dette spørgsmål har intet med HTML at gøre, så besvarelser vedr. selve HTML
delen er irrelevante.
Jeg sidder og skriver med en blind kvinde i USA der lige har fået sig
Frontpage 2000.

Det er der ikke det helt store i, en meget stor del af vejen kan jeg hjælpe
hende direkte via e-mail da hun ikke læser NG.
Et interessant problem er dukket op der viser, at jeg ikke magter FP 100% ..
hvilket jeg godt er klar over. Jeg kombinerer FP med rå kodning i HTML og er
meget tilfreds med de resultater.

Men, humlen ligger i følgende. Victoria vil gerne lægge hyperlinks på sin
hjemmeside og vil gerne forsyne dem med en alt/titel tekst. Men hvordan i
alverden får man gjort det i Frontpage uden HTML kodning?

Jeg aner det vitterligt ikke selv ..... Ved billeder kan jeg godt klare det,
men ved hyperlinks?

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-01 18:11

Tue, 9 Oct 2001 18:43:34 +0200, skrev "Andreas Paasch"
<Andreas@Paasch.Net>:

>Men hvordan i
>alverden får man gjort det i Frontpage uden HTML kodning?

Kan ikke lade sig gøre, men det er da meget nemt at gøre i
htmlkoden.

Du får den uanset om du vil eller ej, i slutningen af linket
tilføjes title="linktekst".
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Andreas Paasch

Dato : 09-10-01 18:21

Svindler! *GGG*

Knud, jo, jeg kender den godt og mente nok at have læst tidligere at det
ikke var direkte muligt i FP2000 ... så må vi jo se om jeg kan overtale
Victoria til at vove pelsen med HTML .....

Tak alligevel !

Andreas

Fra : ha

Dato : 09-10-01 19:11

> ikke var direkte muligt i FP2000 ... så må vi jo se om jeg kan overtale
> Victoria til at vove pelsen med HTML .....

Nu kan jeg jo godt se at du skrev FP2000, men du skal lige vide, at
såfremt hun opgraderer til 2002 (XP), så er det muligt at indsætte
alttekst på tekstlinks u d e n det dersens grumme html noget.

mvh
ha

Fra : Andreas Paasch

Dato : 09-10-01 19:30

Jeg har bevidst frarådet hende FP2002 !
Dette med baggrund i alt det jeg indtil videre har læst omkring
kopibeskyttelsen og alt det bøvl man kan få ud af det.
Hendes valg var så at nøjes med FP2000, som jeg anser for et klogt valg.

Andreas

Fra : KGB NSA

Dato : 09-10-01 20:13

> Jeg har bevidst frarådet hende FP2002 !
> Dette med baggrund i alt det jeg indtil videre har læst omkring
> kopibeskyttelsen og alt det bøvl man kan få ud af det.

- Må jeg også høre lidt om det??

-KGB-

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-10-01 23:23