Kontrakter
Fra : Anders Bystrup

Dato : 09-10-01 17:12

Hej gruppe.
Jeg tegnede for en måned siden abonnoment på Stofanet - og før i flamer mig
så har jeg såsandeligt fortrudt.
Årsagen er at jeg flyttede i en lejlighed hvor der ikke er telefonstik - så
jeg hørte teledk hvad det koster at få et stik - 1700!!!!.
Det kunne en studerende som mig ikke overskue så jeg tegnede stofa til 299 i
oprettelse - 4GB lød da af meget.

Nu finder jeg så ud af at det ikke koster noget ekstra at få adsl fra
Cybercity hvis man ikke har et stik i forvejen.

Mit spørgsmål er så er der nogen der kender nogle smuthuller i kontrakten
med stofa, så jeg ikke skal betale 60 kr om måneden for det lort i de næste
4-5 måneder??? (I hope against hope... hvor er det citat nu fra?)

Anders

Fra : Søren Blom

Dato : 09-10-01 18:51

"Anders Bystrup" <anders@redakula.net> skrev
> Mit spørgsmål er så er der nogen der kender nogle smuthuller i kontrakten
> med stofa, så jeg ikke skal betale 60 kr om måneden for det lort i de
næste
> 4-5 måneder???

Tænk at du gider så meget bøvl for max 300 kr.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Søren Andersen

Dato : 10-10-01 00:28

"Anders Bystrup" <anders@redakula.net> skrev i en meddelelse
> [...]
næste
> 4-5 måneder??? (I hope against hope... hvor er det citat nu fra?)

Det er da vel lidt din egen fejl at du ikke har undersøgt markedet ordentlig
før du anskaffede dig en internet-løsning. Og ligefrem kaldt noget du selv
har valgt for noget "lort" er vel heller ikke specialt smart !

--
Søren Andersen