Motorola Accompli 008
Fra : Tony

Dato : 09-10-01 15:46

Hej...

Nogen der har en Motorola Accompli 008 - har overvejet at købe én, men vil
lige høre om nogen har erfaringer/problemer med den eller er meget tilfredse
med købet????

Tony

Fra : Niller

Dato : 09-10-01 20:46

Jeg låner en fra arbejde når vi får den her i næste uge, så skal jeg nok
lige komme med en melding...

Niels

Fra : Ziggy

Dato : 10-10-01 07:45

Hej Tony

Jeg har en og er ret begejstret for mange af finesserne. GPRS kører
suverænt og det er let at sætte POP3 op (i modsætning til første SW-version
af Ericsson T39, hvor IP-adresserne skulle indtastes).

Ligeledes skal det nævnes, at alt tænkeligt tilbehør følger med, herunder:

- datakabel
- bordlader
- headset

På minus-siden skal det siges, at det er UMULIGT at skrive en SMS, mens man
kører bil. Generelt savner jeg T9 indtastningsmetoden, som egentlig sagtens
kan (og bør) benyttes, selv om det mere minder om en traditionel PDA. Det
ville også være hensigtsmæssigt med T9 under almindelig mail-skrivning.

Hvis du vil vide mere, må du sige til. Jeg har brugt den i ca 1 uge

Mvh Ziggy

Tony <lindkold@city.dk> wrote in article