puk2 på siemens m35
Fra : Mickey

Dato : 09-10-01 14:18

Hvordan ændrer jeg min pin2 kode ved brug af puk2 koden ? - jeg har jo været
så smart at glemme den...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Fischer

Dato : 09-10-01 14:24

> Hvordan ændrer jeg min pin2 kode ved brug af puk2 koden ? - jeg har jo
> været så smart at glemme den...

Eeeh - er det ikke bare at trykke en forkert PIN2 ind nok gange?
Vil den så ikke glemme PIN2 og i stedet bede om PUK2?

*Fischer

Fra : Mickey

Dato : 09-10-01 14:38

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Eeeh - er det ikke bare at trykke en forkert PIN2 ind nok gange?
> Vil den så ikke glemme PIN2 og i stedet bede om PUK2?

desværre, så simpelt er det ikke på en siemens...
- den skriver bare Pin2 kode spærret

og nu er min telefons pin2 afdeling spærret :(

Fra : Fischer

Dato : 10-10-01 17:29

> desværre, så simpelt er det ikke på en siemens...
> - den skriver bare Pin2 kode spærret

Jeg prøvede lige at ændre PIN2 på min Ericsson og tastede forkert PIN2 tre
gange.
Så sagde den at PIN2 var blokeret og spurgte om jeg ville fjerne blokaden.
Jeg sagde 'Ja' og den bad om PUK2 som jeg tastede ind.
Så fik jeg lov til at vælge en ny PIN2 og alt var OK igen.

Måske kunne dit problem løses ved at smide dit SIM over i en anden fon?

*Fischer

Fra : Mickey

Dato : 10-10-01 19:58

> Måske kunne dit problem løses ved at smide dit SIM over i en anden fon?

JAAAAAA man - kult nok, det virkede (godt man havde en Ericsson telefon ved
hånden ;)

Fra : Torbenth

Dato : 09-10-01 23:43

Mickey skrev i meddelelsen <9puted$5d5$1@egon.worldonline.dk>...