Har mistet Freja i dag
Fra : Jetpool

Dato : 09-10-01 14:09

Min dyrlæge har lige haft ringet for halv time siden, at Freja var blevet
indleveret, og at det ikke så godt ud, hun havde hovedleksioner, og
stivheden var trådt ind, da jeg kom hjem fra arbejde i morges havde jeg
mistanke om at noget var galt, da hun ikke var hjemme som hun plejede, og
Venus opførte sig underligt, ikke helt som hun plejer at være, at der
manglede noget, lige nu græder jeg virkelig, for hun var så en dejlig kat,
men det er prisen når man har ude katte, hun har heldig vis ikke lidt, efter
hvad dyrlægen siger, hun blev kun 1½ år ca.

Linda, Venus og afdøde Freja

Fra : alice_trauelsen

Dato : 09-10-01 14:45

"Jetpool" skrev d. 09-10-01 14:09 dette indlæg :
> [...]
efter
> hvad dyrlægen siger, hun blev kun 1½ år ca.

Jeg vil bare sende en lille hilsen og sige at jeg føler med Jer. Det er
altid svært at miste et dyr, det er som at miste et familie medlem. Det
er jo det vores dyr er. Vi har selv været der mange gange og det er lige
svært hver gang. Også selv om man tror at man er belavet på det, som når
dyrene er gamle. Så gør det ondt. Jeg plejer at skrive mig ud af det.
Jeg skiver måske et lille digt eller en lille historie om de ting vi har
oplevet med det dyr, tænker på alle minderne.

Mange hilsner og tanker
til Jer alle
fra Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 09-10-01 14:54

Åh, hvor er det trist.. I morges, da jeg kørte på arbejde, lå der på det
korte stræk ( 10 km ) ikke mindre end 3 ( !! ) katte som var kørt over, i
vejkanten.. Jeg havde det så dårligt, da jeg kom frem, og jeg er kørt en
anden vej hjem, for jeg bliver så trist !!

Knus herfra - Pia og misserne..

--
Pia : Pia@lihme.com