email retur
Fra : Poul E Møller

Dato : 09-10-01 14:11

Hej
Jeg skal lave en side hvorpå folk indtaster nogle data om deres bil, og
derefter får de tilsendt et tilbud på netop deres bil.
Grunden til at priserne ikke kan komme direkte på nettet er at de ikke må
for den kæde firmaet er i. men på den anden måde her er det tilladt.
Jeg ved ikke om det kan gøres i html eller om jeg skal henvende mig i en af
de andre grupper

Med venlig hilsen
Poul E M

Fra : Mickey

Dato : 09-10-01 14:36

"Poul E Møller" <pollefyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for den kæde firmaet er i. men på den anden måde her er det tilladt.
> Jeg ved ikke om det kan gøres i html eller om jeg skal henvende mig i en

du skal vist lige uddybe...

Skal mailen behandles af mennesker eller skal den automatisk sendes ud fra
nogle kriterier maskinen kan afgøre ? - sidsnævnte skal du nok ha fat i
serverside grupperne til

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Poul E Møller

Dato : 09-10-01 22:48

Ja den skulle gerne sende den automatisk så jeg prøver i server gruppen tak
for svaret

Med venlig hilsen
Poul E M