chill out zone??
Fra : Mette Lund

Dato : 08-10-01 21:54

hej gruppe!!
jeg har lige set en reklame for en cd der hed chillout zone eller sådan
noget..
er der nogle der har en komplet liste over hvad der er på de 2 cd´ere?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 08-10-01 23:00

Mette Lund skrev i news:9pt3bt$59d$1@sunsite.dk:

> hej gruppe!!
> jeg har lige set en reklame for en cd der hed chillout zone eller sådan
> noget..

Umiddelbart kommer jeg til at tænke på Chillout Sessions fra Ministry of
Sound.

Chillout Sessions:
http://www.ministryofsound.com/music/tunes/albums/Chilled/chilled.asp

Chillout Sessions 2:
http://www.ministryofsound.com/chillout2/

> er der nogle der har en komplet liste over hvad der er på de 2 cd´ere?

Chillout Sessions 2 (Den nyeste):

Disc 1

1. Dido - Here With Me
2. The Avalanches - Since I Left You
3. I Monster - Daydream in Blue
4. Groove Armada - At the River
5. Massive Attack - Weather Storm
6. Chicane - Offshore
7. Jakatta - Amercian Dream
8. Zero 7 - Give It Away
9. Smoke City - Underwater Love
10. Kinobe - Slip Into Something More Comfortable
11. Rae & Christian feat. Veba - Spellbound
12. Pepe Deluxe - Before You Leave
13. Bentley Rhythm Ace - Bentley's Gonna Sort You Out
14. Hairy Diamond - Givin Up
15. Skinny - Worth It
16. Lemon Jelly - Come
17. Mr Natural - Playing to Win
18. Bent - Private Road
19. Radiohead - Street Spirit

Disc 2

1. Everything But the Girl vs Soul Vision - Tracey in my Room
2. Dubtribe Sound System - Do It Now
3. Underworld - Jumbo
4. G Club presents Banda Sonora - Guitarra G
5. Faithless - Drifting Away
6. Breezin - Clouds
7. Deadly Avenger - Day One
8. Roger Sanchez - Another Chance
9. Full Intention presents Shena - I'll Be Waiting
10. Ruff Driverz - Savannah
11. Santos - Hear My Soul
12. Kristine Blond - Love Shy
13. Pilgrims of the Mind - Nothing Can Pull Us Apart
14. Delerium - Silence
15. BT - Shame
16. Origin - Refined Intricacy
17. Schiller - Das Glockenspiel
18. The Aloof - One Night Stand

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 09-10-01 15:56

Mette Lund wrote:

> hej gruppe!!
> jeg har lige set en reklame for en cd der hed chillout zone eller sådan
> noget..
> er der nogle der har en komplet liste over hvad der er på de 2 cd´ere?

Kunne det være denne (det ligner i hvert fald noget man kunne sælge i en
TV-reklame)?

Various Artists "The Chillout"

CD 1:
1 The Avalanches - Since I Left You
2 Gorillaz - Clint Eastwood
3 Coldplay - Trouble
4 Badly Drawn Boy - Once Around The Block (Andy Votel Mix)
5 Lemon Jelly - In The Bath
6 Radiohead - Climbing Up The Walls (Zero 7 Mix)
7 Gomez - Tijuana Lady
8 Doves - Firesuite
9 Moloko - Sing It Back (Original Album Version)
10 Turin Brakes - Nowhere
11 Blur - No Distance Left To Run
12 REM - Nightswimming
13 Stereophonics - Have A Nice Day (Live Acoustic Version)
14 Black Box Recorder - The Facts Of Life
15 Moby - Go (In Dub Mix)
16 Depeche Mode - Dream On (Dave Clarke Acoustic Version)
17 Bentley Rhythm Ace - Bentley's Gonna Sort You Out
18 Rob D - Clubbed To Death

CD 2:
1 Goldfrapp - Lovely Head
2 Zero 7 - Destiny
3 Massive Attack - Teardrop (Mad Professor Mazaruni Vocal Mix)
4 Dido - Here With Me
5 Air (With Gordon Tracks) - Playground Love
6 Faithless - Drifting Away
7 Nitin Sawhney - Sunset
8 Everything But The Girl - Walking Wounded
9 St Germain - Sure Thing
10 Blue States - Diamente
11 I Monster - Daydream In Blue
12 Craig Armstrong - Weather Storm
13 Groove Armada - Inside My Mind (Blue Skies) (Elephant Remix)
14 Kinobe - Slip Into Something More Comfortable
15 Dusted - Always Remember To Respect And Honour Your Mother Part 1
16 William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Original Version)

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 09-10-01 20:59

> 2 Gorillaz - Clint Eastwood
Hvad er der "Chill out" ved den?
> [...]
> 11 Blur - No Distance Left To Run
Hvad er der "Chill out" ved den?
> 13 Stereophonics - Have A Nice Day (Live Acoustic Version)

Kender jeg stort set ikke, bortset fra et par stykker som jeg godt kan se
hvad der er Chill out ved.
Virker det ikke lidrt som om de bare skulle have noget at fylde på?

/Troels

Fra : *Xray

Dato : 10-10-01 16:13

"Troels Lund Laursen" <tllund@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kender jeg stort set ikke, bortset fra et par stykker som jeg godt kan se
> hvad der er Chill out ved.
> Virker det ikke lidrt som om de bare skulle have noget at fylde på?

Jo, den cd har INTET at gøre med chillout musik, endnu et forsøg på at udnytte en af "tidens trends"
som det så smukt hedder. Næh, så hellere fx. nogle af Ministry Of Sound's compilations som Kasper
Damkjær nævnte.

*Xray

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 10-10-01 17:54

*Xray wrote:

> [...]
> som det så smukt hedder. Næh, så hellere fx. nogle af Ministry Of Sound's compilations som Kasper

Ja, jeg er helt enig. Men jeg er bange for, at det er den
Ikke-særlig-chillout-CD, som jeg nævnte, der bliver reklameret for på TV
:(