FrontPage express - hvor finder man den ?
Fra : Otto Leholt

Dato : 08-10-01 21:15

Hej
FP Express - var jo en del af Win 95 - og vist også den 1.ver. af win98.
Men hvor får man idag fat på FrontPage Express ...?
jeg har søgt på MS -web'et men uden held.

Håber en af jer kender svaret.
jeg skal bruge programmet til nogle kolleger som skal ha en simpel html
editor

hilsen Otto

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 08-10-01 21:51

On Mon, 8 Oct 2001 22:14:57 +0200, "Otto Leholt"
<leholt@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>
>Håber en af jer kender svaret.
>jeg skal bruge programmet til nogle kolleger som skal ha en simpel html

Har en version liggen som jeg kan sende til dig, fylder 3.1 MB.
Interesseret?

Fra : Otto Leholt

Dato : 08-10-01 22:21

Hej igen
Ok - jeg fandt den selv -
på:
http://www.uct.ac.za/depts/its/webdesign/build/install.htm

Hilsen Otto

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-10-01 22:24

"Otto Leholt" <leholt@worldonline.dk> skrev...
> Håber en af jer kender svaret.
> jeg skal bruge programmet til nogle kolleger som skal ha en simpel html
> editor

Hej Otto

Men hvorfor så ikke give dem en html-editor? - se fx
http://www.webwriter.dk/ - der kan til privat brug gratis downloades en
glimrende html-editor.

Mvh. Camilla

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-01 22:50

Mon, 8 Oct 2001 22:14:57 +0200, skrev "Otto Leholt"
<leholt@worldonline.dk>:

>Men hvor får man idag fat på FrontPage Express ...?
>jeg har søgt på MS -web'et men uden held.

Den er udgået og kan ikke findes hos MS.

kan hentes på
<http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/Vis_artikel.asp?ArticleID=552>
<http://www.uct.ac.za/depts/its/webdesign/build/install.htm>
<http://www.edit.org.uk/frontpage_express_download.htm>
og mange flere steder, det er bare at starte en søgemaskine.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jan Røhmer Christens~

Dato : 09-10-01 06:41

Hvorfor gør det så svært... det er så simpelt at få express...
En af disse metoder kan bruges.
- Installer evt. Version 4.0 eller højer af Internet Explore eller
reinstaller
- Gå til http://windowsupdate.microsoft.com/ og downloade den der sammen men
masse af andre cool downloading ting.
- i win98 ligger den i installation så der skal du klikke tilføj/fjern i
krontrol panellet og kige under der.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-01 16:31

Tue, 9 Oct 2001 07:41:26 +0200, skrev "Jan Røhmer Christensen"
<janogkarina@mail1.stofanet.dk>:

>- Installer evt. Version 4.0 eller højer af Internet Explore eller
>reinstaller

De fleste har formentlig en nyere version af IE, hvor den ikke
følger med.
Man kan ikke installere en lave version af IE.

>- Gå til http://windowsupdate.microsoft.com/ og downloade den der sammen men
>masse af andre cool downloading ting.

Findes ikke hos MS mere, er udgået.

>- i win98 ligger den i installation så der skal du klikke tilføj/fjern i
>krontrol panellet og kige under der.

Kan sandsynligvis lade sig mgøre, hvis man kører med første
version af Win 98, men duer ikke med andre Windowsversioner, da
den ikke følger med der.

Fra : Jan Røhmer Christens~

Dato : 09-10-01 21:46

> De fleste har formentlig en nyere version af IE, hvor den ikke
> følger med.
> Man kan ikke installere en lave version af IE.

Ja se jeg har en masse cd-romer fra forskellige blade, hvor der ligger IE
4.0 så på den måde kan man måske også gøre det ved at finde gamle cd-romer
til at installer den version. Så man kan altså godt.. Og man kan også
downloade version 4. et eller andet på mircosoft hjemmeside. Jeg mener så
det er det http://windowsupdate.microsoft.com/ . Der har jeg downloade alt
mit hvor jeg fik den nyeste version af 4.0 og senere tænkte jeg at jeg vil
have versin 5 som jeg så downloadet på selvsamme side.
Men nu kan jeg selvfølgelig downloadet den i sidste uge.. kan da godt være
de har lavet om på det..
Jeg kan da lige sige at når man er på siden skal man klikke på det link som
hedder opdateringer. Hvor den begynder at checke ens computer efter hvad man
har installeret. Derefter kan man vælge hvilken man vil have installeret.

> Findes ikke hos MS mere, er udgået.
Hvad mener du ikke findes mere?? Frontpage express.. Det kan godt være jeg
downloade den ihvertfald på den side i sidste uge.. Så den har da været der
... og linket virker da. jeg sidder nu og kigger på den!
øøh ja jeg var også lige på siden og så at de HAR fjernet frontpage express.
Så der havde du så ret i ... men den var der så i sidste uge.! Ved så ikke
hvorfor de har fjernet den.

> Kan sandsynligvis lade sig mgøre, hvis man kører med første
> version af Win 98, men duer ikke med andre Windowsversioner, da
> den ikke følger med der.

Jeg skal da ikke lige kunne sige om det ikke findes i Win Me og Win 2000..
Men så er det bare i en anden version sikkert ind tilføj/fjern. Ihvertfald i
Win2000 det ved jeg da. Har da selv brugte den. Kan bare ikke huske lige
hvor det er..

Men venlig hilsen
Jan Christensen