Hjælp til Bankepå
Fra : Henrik Petersen

Dato : 08-10-01 20:31

Hvad er det man skal trykke for at skifte linie når en anden ringer op til
en, mens man sidder i en telefonsamtale? Jeg har gjort det stykke papir væk
hvorpå det stod, men det var et eller andet med nogle tal og stjerner eller
firkanter.
Jeg har telefonselskab hos TDC, men internet hos Get2net.

vh Henrik

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-10-01 20:27

"Henrik Petersen" <henrik_s-p@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det man skal trykke for at skifte linie når en anden ringer op til
> en, mens man sidder i en telefonsamtale?

Det afhænger af dit udstyr...

--
Martin Højriis Kristensen
Life is a cookie - Læs venligst: www.makr.dk?quote