S/m
Fra : Sott

Dato : 08-10-01 20:15

Hej allesammen.

Jeg var så heldig, at jeg sidste weekend fik mulighed for at
tilbringe al tiden sammen med en erfaren S-fyr. Det er første
gang, at jeg sådan rigtigt har fået "prøvet min m-side" af.

Dertil kommer at jeg forleden læste i et af min søsters ugeblade,
en artikel, hvori der stod stod at m'en ofte slet ikke "makker ret",
men gør sig totalt umulig. Optræder provokerende, er verbalt
grov og udfordrende osv.

Det er besynderligt, at de elementer der blev fremhævet som
m-adfærd i S/m-legen, er de selvsamme elementer, som jeg
har haft flest problemer med i de forhold jeg har været i. Det
er nemlig sådan jeg kan være. Jeg er indimellem voldsomt
provokerende og grov (også uden egentlig grund).

For at vende tilbage til min weekend. Jeg kunne virkelig godt
lide det. Jeg oplevede det som "afslappende" og "frigørende".

Han var også meget kærlig og rosende, meget verbal - og det
opfyldte (for en tid) et behov for bekræftelse, som jeg altid har.

Kombinationen af hans kærlige optræden, hans søde ord og
afstraffelsen - var meget virkningsfuldt.

Jeg ved godt, hvor meget sex betyder for mig - og det er rart, at
vide med større sikkerhed, hvilke ting det er seksuelt, der "får
klokkerne til at ringe" - jeg er alligevel en lille smule overrasket
over mig selv.

Overrasket over hvor "langt" vi gik, hvor megen tillid jeg var i stand
til at vise ham, men også over at det har sådan en "beroligende"
effekt på mig.

Jeg var ikke klar over, hvor kærligt, ømt og omsorgsfuldt det kunne/
ville være, at det er/kan være sådan en stor del af det (legen). Det
var også lykkedes mig at udtrykke rimeligt præcist, hvad jeg virkelig
gerne ville. Jeg er bare ikke vant til sådan at blive _hørt_ (hverken i
eller udenfor sengen).

Jeg skal ikke se ham igen, for det har jeg ikke lyst til - eller rettere
jeg
har meget lyst til at opleve det igen, men jeg har ikke lyst til _ham_,
det havde jeg heller ikke den weekend. Jeg ville bare ikke være alene.

Jeg ville gerne dele min oplevelse, for det fylder meget i mig, måske
også fordi det er på det her tidspunkt i mit liv. Jeg har altid bildt mig
selv ind, at jeg gerne vil være alene (på et eller andet plan).

Det er ikke rigtigt, og det tænker jeg så over - godnat og sov godt.

Knus
Søs

Fra : Henning

Dato : 09-10-01 20:41

"Sott" <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej allesammen.

Hej Søs

> [...]
> en artikel, hvori der stod stod at m'en ofte slet ikke "makker ret",
> men gør sig totalt umulig. Optræder provokerende, er verbalt

For mig er det alfa og omega at M`eren optræder
provokerende, pirre mig til at straffe, jeg kan godt
bruge, den "søde, underdanige" M`er, men så er
det mere i retning af rollen som voldtægts-mand,
hvor jeg ydmyger, nedværdier og boller hensynsløst,
men som sagt, er det den frække, stærke, ubøjelige
M`er, som giver mig den største (sejrs)rus *GGG*

Nogle kvinder indleder optakten til sex med at
skubbe og tjatte til partneren, så han siger: "Nå
nu skal du få kærligheden at føle!" og så fortsætter
de grinende og pjattende, til det egentlige samleje.

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 09-10-01 20:43

Hej Henning :0)

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men som sagt, er det den frække, stærke, ubøjelige
> M`er, som giver mig den største (sejrs)rus *GGG*

Jeg er god til at provokere *S*

> Nogle kvinder indleder optakten til sex med at
> skubbe og tjatte til partneren, så han siger: "Nå
> nu skal du få kærligheden at føle!" og så fortsætter
> de grinende og pjattende, til det egentlige samleje.

Det synes jeg lyder rigtigt fedt.

Knuser
Søs

Fra : Tomas O.

Dato : 09-10-01 20:59

Henning du tastede:

SNIP
> For mig er det alfa og omega at M`eren optræder
> provokerende, pirre mig til at straffe, jeg kan godt
SNIP

Det er det ikke for mig. Jeg bliver bare irriteret og tænder af i
stedet for på.

Jeg er ikke til at bruge min seksuelle energi til at 'banke'
tøsen på plads. Hun skal være 100% tøs hele tiden når vi leger..
endefuld det får hun, når jeg vil give hende en, ikke når hun
'bestiller' den ved at være for kæk.

Sådan er vi så forskellige

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden

Fra : Stine

Dato : 15-10-01 13:25

On Tue, 9 Oct 2001 19:59:08 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

Hej Tomas

> [...]
>tøsen på plads. Hun skal være 100% tøs hele tiden når vi leger..
>endefuld det får hun, når jeg vil give hende en, ikke når hun

Måske ligger det netop i trodsighed, og at man føler at man selv
lægger op til det - det kan jo også være et hint om hvad man vil, hvis
man "driller" lidt

Jeg synes det er frækt at blive sat lidt på plads, hvis jeg har været
FOR trodsig

>Sådan er vi så forskellige

Meget og ja - heldigvis for det da

Knus Stine