Enigma ne1?
Fra : Thomas Rohde

Dato : 08-10-01 20:18

Jeg læste bogen af Robert Harris - åd den i en weekend. Jeg glæder mig til
filmen, http://us.imdb.com/Title?0157583 . Den siges at være historisk
"korrekt" (imods. til fx U-571), "intelligent" og så har den et dansk islæt!

Den ligger p.t. nummer 4 i U.K. Er der nogen der har set den?

/Thomas

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 09-10-01 08:14

Den siges at være historisk
> "korrekt" (imods. til fx U-571), "intelligent" og så har den et dansk
islæt!

Mht til den historiske korrekthed så er det langt fra alle, der er enige i
det:

se f.eks. her:
http://www.cinemazone.dk/news.asp?id=1108&area=2
og
http://film.guardian.co.uk/News_Story/Observer/0,4029,565423,00.html

Venlig hilsen
Jesper Vestergaard
CinemaZone.dk - et filmmagasin i bredformat

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 09-10-01 08:19

Den siges at være historisk