Skærme
Fijala 3554
Hvilken 17" skærm til 2000-2600 kr.?
Fra : Kristian

Dato : 08-10-01 14:01

Jeg har kigget på en 17" LG Electronics Flatron 775FT (0.24 dp,
1280x1024/60hz med helt fladt billedrør) til 2575 kr.

Se mere på

http://www.lge.com/product/product_view_eng.jsp?no=920
http://www.shg.dk/htmlfiles/infopopup.asp?nr=610059&kat=

Hvilke skærme kan anbefales og er der nogle der har erfaringer med denne
skærm?
Jeg har også overvejet en lidt dyrere Sony Trinitron eller en med shortneck,
men er det pengene værd?

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 08-10-01 15:18

Kristian wrote:

> [...]
> skærm?
> Jeg har også overvejet en lidt dyrere Sony Trinitron eller en med

Jeg er meget glad for min Viewsonic E70f, en fladfrontsskærm uden SK
Tension wires (de lodrette streger i Trinitron-rør...).

http://www.viewsonic.com/products/crt_e70f.cfm

Skærmen er købt hos Computercity til ca. 2500,-.
Hvis du skulle vælge at købe hos CC, kan deres forsikring anbefales - det
er den eneste af slagsen der ikke har fået smæk af forbrugerrådet!

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12