IE55SP2 -spørgsmål...
Fra : Onkel Ond

Dato : 08-10-01 12:18

....efter at have opdateret til subj. går lortet hele tiden ned. Eller hele
tiden og hele tiden, men tit ihvertfald.
Jeg kører med WinME, og får ofte en meddelelse om at der er opstået en fejl
i Internet Explorer, som vil blive lukket. Om jeg ønsker at genstarte IE, og
om jeg ønsker at sende en fejlrapport til MS -det er pænt belastende, for
før jeg opdaterede (dvs. før Nimda) var de problemer der ikke, og hvis IE
crashede, så gjorde den det i stilhed, og uden tilbud om fejlrapporteringer
til den store fader på den anden side atlanten.
Hvad har jeg syndige sjæl gjort at det skal gå mig således?

/Onkel

"Sir, this camel very fine. It cheap cheap. Special price for you. It also
play MP3 file"
Citat: www.alexanderband.dk

Fra : Søren Andersen

Dato : 09-10-01 00:14

"Onkel Ond" <joergenond@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har jeg syndige sjæl gjort at det skal gå mig således?

Installeret WinME

Fra : Onkel Ond

Dato : 10-10-01 14:21

Søren Andersen skrev

> Installeret WinME

yeah, well, det er jo fint nok, men ikke så konstruktivt... ;)

Andre bud, der også gerne må have en vis brugsværdi?

/Onkel

Fra : Madsen

Dato : 11-10-01 15:09

"Onkel Ond" <joergenond@hotmail.com> skrev:

> Andre bud, der også gerne må have en vis brugsværdi?

Jeg oplevede nøjagtig samme problem dengang jeg kørte Win98SE DK
og også på Win2000 Pro DK. IE blev meget ustabil da jeg opdaterede
den til version 5.5 og det galt både med den første version af IE5.5 og
med SP1 og SP2 installeret.

Jeg valgte at gå tilbage til IE 5.01 SP2 og problemet forsvandt.
Ved godt at du heller ikke kan bruge det til ret meget, men det er blot
hvad jeg har oplevet med IE5.5.

Her på WinXP Pro kører jeg IE 6.0 og den har indtil videre ikke været
gået ned en eneste gang endnu, så den tegner også til at være en
udmærket browser i mine øjne. Den kommer sikkert snart på dansk.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.