forums
Fra : anders

Dato : 08-10-01 11:49

hvordan kommer jeg i gang med at lave et forum. det skal ligne
det der er på www.djz.dk skal jeg vælge PHP eller ASP. jeg er
ikke så god til koder så er der et sted hvor jeg kan hente et
færdigt forum. kan man havde forum liggende hvis man har en
hjhemmeside på subnet.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Hanzen

Dato : 08-10-01 20:33

> hvordan kommer jeg i gang med at lave et forum.
- Hvis du var rigtig hardcore til php lavede du et selv. Men det
er du ikke så du går ind på
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Discussion_Boa
rds/ henter et godt script, får en bekendt der har forstand på
sådan noget til at sætte det op, og vupti så er den klaret.

Du kan også bare gå ind på
http://www.webmekka.dk/gratis.asp?ID=25 her kan du hente få dig
et gratis forum der er sat op og det hele, til gengæl må du finde
dig i lidt reklamer på sitet.

>kan man havde forum liggende hvis man har en hjhemmeside på
subnet.
Niks, subnet understøter ikke nogen former for server side sprog
og det er påkrævet hvis man vil have forums, gæstebøger, formails
og den slags. Jeg ved godt at subnet giver dig en gratis gæstebog
som du kan sætte ind på din side, men det er en ekstern side du
linker til.

Hilsen Hanzen

Fra : Dennis Vinther

Dato : 09-10-01 15:31

> [...]
> og den slags. Jeg ved godt at subnet giver dig en gratis gæstebog
> som du kan sætte ind på din side, men det er en ekstern side du

Det er jo også muligt at finde et forum som du kan linke til... Desværre kan
jeg ikke huske hvor det var jeg fandt det henne...

Måske http://www.google.com/ kan hjælpe med at finde det igen?

Mvh
Dennis

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 10-10-01 21:11

D. Mon, 8 Oct 2001 19:33:01 +0000 (UTC) syntes Hanzen <none@none.dk> at
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php skulle vide at
<9psv1d$b09$1@sunsite.dk>.

>Du kan også bare gå ind på
>http://www.webmekka.dk/gratis.asp?ID=25 her kan du hente få dig
>et gratis forum der er sat op og det hele, til gengæl må du finde
>dig i lidt reklamer på sitet.

Jeg udbyder ét uden reklamer - til gengæld kan der godt være en lille bug
ude i krogene. Det er gratis, og på dansk som standard, men alle tekster og
layout kan ændres. Adressen er www.zip.dk/message/ .

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.