Hej alle i kloge hoveder.
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 08-10-01 11:11

Hej alle i kloge hoveder.

Jeg bruger en Cobalt Qube3....som køre linux....Og for at være helt ærlig
kender jeg ikke ret meget til linux eller DNS.......derfor prøver jeg her!!

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig dette lille problem!

Jeg har lavet et diskussions forum i frontpage 2002. Alt virker perfekt
untagen når jeg siger "reply" til en tidligere "post" får "The page Cannot
be Displayed" hver gang jeg
prøver.........Hvad går galt?

Jeg har nu fundet ud af hvad der går galt......ved bare ikke hvordan jeg
fixer det!

Når jeg trykker "post" efter at have valgt Reply linker den til
http://xxxx.xxxx/diskution/cc/c_post.htm og ikke
http://192.100.100.100/diskution/cc/c_post.htm

alle mine andre sider linker helt perfekt via IP add. Jeg kan bare ikke
finde ud af hvor jeg kan ændre denne funktion til IP......Er der nogen der
kan hjælpe mig??

På forhånd tak

Jonas Hoffmann

Fra : Peter Andersen

Dato : 08-10-01 14:46

"Jonas Hoffmann" <j@edb.dk> wrote in message
> [...]
> finde ud af hvor jeg kan ændre denne funktion til IP......Er der nogen der

Du skal nok heller spørge på dk.edb.system.unix.
Der sidder nogen der sikker ved det

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 08-10-01 15:01

ok det prøver jeg!!...