Ascom-telefoner
Fra : Niels Andersen

Dato : 08-10-01 08:47

Jeg er næsten på vej ud af døren for at købe en Ascom 33 plus. Men...
Ascom siger, at de har solgt "den afdeling". Jeg ved ikke hvilken afdeling,
men de sagde at de ikke har noget med den telefon at gøre længere.
Afdelingen tilhører et Schweizisk firma, men jeg ved ikke hvilket.
Der er to firmaer i Danmark der forhandler Ascom: TDC og Sonofon. Sonofon
kan ikke skaffe den telefon, den lokale TDC har den vist på lager.

Det jeg så er bange for er, om det er et dødt produkt jeg køber? Jeg har
ikke lyst til at give 2000 kr. for en telefon, og et halvt år senere kan den
ikke repareres eller noget som helst.
Har jeg grund til at være nervøs? Det er den eneste telefon jeg kan finde,
som opfylder mine behov.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 10-10-01 17:55

In <cScw7.6228$%D3.460637@news000.worldonline.dk>, on 10/08/2001
at 09:47 AM, "Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> said:

> [...]
>hvilket. Der er to firmaer i Danmark der forhandler Ascom: TDC og
>Sonofon. Sonofon kan ikke skaffe den telefon, den lokale TDC har den vist

Jeg ved ikke helt hvad det går ud på? Ascom er et schweizisk selskab. Jeg
har også set Ascom's telefoner i andre telebutikker end TDC og Sonofon.

> [...]
>den ikke repareres eller noget som helst.
>Har jeg grund til at være nervøs? Det er den eneste telefon jeg kan

Jeg kender ikke lige den model du nævner, men jeg har selv en 133 og er
meget glad for den. Om den går i stykker? Tjahh, jeg har da haft telefoner
som efter mange år stadig fungerede men som blot var utidssvarende. Er det
tit at en telefon går i stykker?

Hvis du vil være helt sikker, så spørg direkte hos Ascom i Schweitz.

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og det andre sider på sitet er også ganske tankevækkende....