Als og omegn..
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 08-10-01 06:42

Jeg har været ude de sidste tre weekends , men er det kun mig der íkke
fanger noget. Har været ved pøls rev , drejet , fladbæk og købingsmark .
Hvis der skulle være nogen der har et godt tip ´, vil jeg med glæde modtage
dette..
Med venlig hilsen
Christian Jacobsen
cjac@vip.cybercity.dk

Fra : Bent Nielsen

Dato : 08-10-01 14:43

Hej Christian.

Hvad fiskede du med? Vi er et hold der skal til Als i weekenden 26-27-28/10
og fiske, så vi er også meget interesseret i hvad der sker på disse kanter.
Vi fisker helst med fluestang, så gode råd er velkomne.
Knæk og bræk
Bent
bent@nielsen.tdcadsl.dk

Christian Jacobsen <cjac@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9precb$2er8$1@news.cybercity.dk...

Fra : Leif Chr. Andresen

Dato : 11-10-01 19:36

Christian Jacobsen skriver:

> [...]
> Hvis der skulle være nogen der har et godt tip ´, vil jeg med glæde modtage

Du er ikke alene. Vinderfisken ved Ørreddagene 6.-7. oktober var på 2,5
kg, hvilket uhørt lavt.

Fiskene er åbenbart ikke i bidehumør ved kysten endnu.

--
Leif Chr. Andresen
http://home13.inet.tele.dk/andresen