Nokia lader ?
Fra : Torben

Dato : 08-10-01 06:31

Hejsa gruppe!!

Er det den samme lader, der benyttes til både 3210 & 3310 ?

På forhånd tak
Torben

Fra : Dennis Lange

Dato : 08-10-01 06:55

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> wrote in message
> Hejsa gruppe!!
>
> Er det den samme lader, der benyttes til både 3210 & 3310 ?
>
> På forhånd tak
> Torben

Det er det ja...

MvH Dennis Lange

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-10-01 08:04

Torben skrev:

>Er det den samme lader, der benyttes til både 3210 & 3310 ?

Ja.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Christian

Dato : 08-10-01 18:03

Du får lige svaret 3 gange =
JA!

Christian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-10-01 18:25

Christian skrev:

>Du får lige svaret 3 gange = JA!

Hvorfor?

Jeg skrev mit indlæg inden Dennis indlæg kom på min news-server,
derfor troede jeg ikke der var nogen der havde svaret.

Kan jeg få dig til at læse om hvordan man citerer korrekt - kig i min
signatur (skriv under det du svarer på, og klip det væk du ikke svarer
på).

venligst,
Lasse Hedegaard

--