Tiscali Mobil Lukker
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 08-10-01 01:49

Hejsa

Jeg har forsøgt at blive kunde hos Tiscali Mobil, det har ikke været muligt,
trods flere e-mail, og almindelige breve til dem.

En af mine venne påstår de vil lukke Mobil delen ned til nytår.

Det kommer fra kilder inden for Tiscali

Hygsom
Leo

Fra : B&P

Dato : 08-10-01 07:01

Øhh..
Jeg ringede ind til Tiscali den anden dag,da jeg vil over til dem og jeg har
da fået en fuldmagt jeg skal udfylde.

Hvis de lukker,er det da underligt at jeg fik den fuldmagt...

Bente

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 08-10-01 08:17

> [...]
har
> da fået en fuldmagt jeg skal udfylde.
>
> Hvis de lukker,er det da underligt at jeg fik den fuldmagt...

Jeg har indsendt fuldmagt til dem 2 gang, for 3 måneder siden, og en for ca.
1½ månede siden, det hjælper ikke.

Fra : Nicolas André

Dato : 08-10-01 14:25

"Leo Vaeversted" <leo@venlig.dk> a écrit dans le message news:
9prjn2$mv3$1@sunsite.dk...
> har

> Jeg har indsendt fuldmagt til dem 2 gang, for 3 måneder siden, og en
for ca.
> 1½ månede siden, det hjælper ikke.

I switch to Tiscali today (waiting for my sim card to be recognized...).
had to send my 'fuldmagt' twice. worked the second time.

(sorry for my english)

Nicolas

Fra : Nick Christensen

Dato : 10-10-01 01:13

> I switch to Tiscali today (waiting for my sim card to be recognized...).
> had to send my 'fuldmagt' twice. worked the second time.

Jeg har ikke hørt noget fra Tiscali siden starten af august da jeg sendte
min fuldmagt ind. Jeg er efterhånden godt træt af at vente.

Fra : Morten Dall

Dato : 11-10-01 20:34

jeg som jer andre har også sendt fuld magt ind for flere md siden og har
intet hørt, så nu melder jeg da bare mig til hos telmor

MD