L:RON:HARLALD video søges!!
Fra : Hans Christian Johan~

Dato : 07-10-01 23:03

Er der nogen som har et link til en side eller noget, hvor man kan downloade
musikvideoen "mæ å min kadet" som er lavet af L:RON:HARALD!?
Jeg ville blive meget glad!
Hilsen, Hans.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 08-10-01 11:57

In article <3bc0d117$0$51386$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Hans Christian Johansen claimed the following:
> Er der nogen som har et link til en side eller noget, hvor man kan downloade
> musikvideoen "mæ å min kadet" som er lavet af L:RON:HARALD!?
> Jeg ville blive meget glad!

Tror ikke han har lavet den som musikvideo.

Så vidt jeg ved er "Langs i Køffenhaun" det eneste hit, som der er lavet en
musikvideo til.

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in transforming dynamic methodologies

Fra : Christian Joergensen

Dato : 08-10-01 13:02

Anders Vind Ebbesen <spam@boomer.dk> wrote:

> Så vidt jeg ved er "Langs i Køffenhaun" det eneste hit, som der er lavet
> en musikvideo til.

Fik i øvrigt en sønderjyde fra min klasse til at forklare formuleringen
"Langs". Når man fx. skulle en tur over grænsen siger man: "Vi tager lige
en tur langs grænsen".

Utroligt der er så meget forskel på sproget :)

--
Christian Jørgensen / In order to understand recursion one must
http://www.razor.dk / understand recursion.

Fra : Johan Sigvard Jensen

Dato : 08-10-01 18:22

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en tur langs grænsen".
>
> Utroligt der er så meget forskel på sproget :)

Som sønderjyde kan jeg så afsløre, at "langs" er et ord, der kan betyde ret
meget, et universelt "nu skal vi lave noget" ord. Hvis man sidder i kantinen
på gymnasiet, og skal til time, kan man sige "vi skal langs", hvis man skal
i byen, hjem, eller blot bevæge sig fra et sted til et andet, kan denne
smukke formulering også bruges. Min lillebror og jeg er begyndt at sige
"skal vi langt" i stedet for...

Og i øvrigt, L:Ron Harald HAR lavet en Mæ å min Kadet-musikvideo.

Venlig hilsen
Johan

Fra : Schiller

Dato : 08-10-01 14:27

"Anders Vind Ebbesen" <spam@boomer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tror ikke han har lavet den som musikvideo.
>
> Så vidt jeg ved er "Langs i Køffenhaun" det eneste hit, som der er lavet

Hvad så med den video der har været vist på tv hvor han synger om sin Opel
Kadet ? Jeg kan ikke lige huske titelen på nummeret.
Jeg kan huske at de viste den i et program på DR1 hvor at han købte Lotte
Heisse´s
Kadet. Han forsøgte på at købe den for et knald , men det gik hun ikke med
til

Fra : Kristian Stephansen

Dato : 09-10-01 10:38

Hej,

[klip]
> [...]
> Heisse´s
> Kadet. Han forsøgte på at købe den for et knald , men det gik hun ikke med

Var det ikke i den video, hvor han skød en eller anden kendt?

/ Kristian

Fra : 100WW

Dato : 09-10-01 12:48

"Schiller" <schillerens@hotmailREMOVEME.com> wrote in message

> [...]
> Heisse´s
> Kadet. Han forsøgte på at købe den for et knald , men det gik hun ikke med

Æh, det var vist Synnøve Søe, som han prøvede at få til at smide et blowjob
oveni handlen. Så vidt jeg husker.... Søe: "Ad, så brækker jeg mig" -
Harald: "Ja, men det er først bagefter"

....hun blev *lidt* pissed :)

Og jeg mener bestemt at have set have set Kadett videoen på TV engang. Ham
der Røit Alot var forresten med - er der nogen der ved hvem han er? Er han
"kendt", f.eks. pladeproducer eller sådan noget (som jeg mener Harald
er/var)?

Fra : Schiller

Dato : 09-10-01 13:54

> [...]
blowjob
> oveni handlen. Så vidt jeg husker.... Søe: "Ad, så brækker jeg mig" -

Nå ja , der spillede min hukommelse mig et puds,
men noget sex var ihvertfald inkluderet i handelen

Schiller

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 09-10-01 15:39

100WW wrote:
[SNIP L:RON-snak]
> [...]
> der Røit Alot var forresten med - er der nogen der ved hvem han er? Er han
> "kendt", f.eks. pladeproducer eller sådan noget (som jeg mener Harald

Alt det følgende er skrevet på hukommelsen. Ret mig endelig hvis jeg
tager fejl.

L:Ron:Harald hedder Lars Jensen og var i mange år en af hovedkræfterne
for hip-hop i Sønderjylland - arrangerede jams osv. Det er ikke så længe
siden jeg så ham her i Århus, og jeg tror stadig han bor her.

Roit-A-Lot hedder Jacob Leisner er også fra Sønderjylland, men er
flyttet til Århus hvor han arbejder på Moesgaard Museum, selvom han vist
på et tidspunkt begyndte at læse til lærer.

Dæks Dækster har produceret al Haralds musik. Han hedder Henning Winther
og er med i den århusianske hip-hop-gruppe Kongehuset under navnet Kong
Winther. Han er også een af mændene bag selskabet Kroner&Ører (hvortil
bl.a. Kid Rodriguez er signet), som arrangerer den store hip-hop-del af
Århus Festuge kaldet Århus Took It.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen