Høreværn
Fra : Lasse Larsen

Dato : 07-10-01 22:09

Jeg har for nyligt fået jagttegn og har været ude for at købe en del udstyr.
Jeg er bl.a. faldet over et par elektroniske høreværn (peltor soundtrap) som
jeg syntes er temmelig smarte. Problemet er at jeg mener at de er urimelig
dyre, fra ca. 1200kr. og op.

Kan det virkelig passer at der ikke findes noget billigere elektronisk
høreværn?

Hvad er indkøbsprisen for en forhandler på et par peltor soundtrap?

Mvh og pht

Lasse Larsen

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 08-10-01 18:18

"Lasse Larsen" <lcl@lgk.dk> wrote in message
> [...]
> høreværn?
>
> Hvad er indkøbsprisen for en forhandler på et par peltor soundtrap?

De er temmeligt dyre, jeg betalte selv omkring 900 kr for et par, jeg kan
ikke lige huske mærket. Det er dog nok den bedste investering i jagtudstyr
jeg har gjort. Og så er din høreslse jo nok noget mere værd end en tusse....
--
// Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Fra : Niels Riis

Dato : 08-10-01 19:26

> "Lasse Larsen" <lcl@lgk.dk> wrote in message
> udstyr.
> som

Hej Lasse, jeg har faktisk et sæt meget lidt brugte til overs, da jeg kort
efter indkøbet fik foræret endnu et par.

Kom med et bud på en af dem, det drejer sig om disse 2 modeller:

Peltor Tactical7-SR og Peltor Sound Trap.

Niels Riis

Fra : Joe

Dato : 08-10-01 23:59

On Mon, 8 Oct 2001 20:25:55 +0200, "Niels Riis"
<niels.riis@teliamail.dk> wrote:
300 kr. er budt.!!!
mvh. joe / 27302907

Fra : Savini

Dato : 09-10-01 05:42

Jeg har også et par sound trap til slag. 300 kr er dog for lidt.

Thomas

Fra : Niels Riis

Dato : 09-10-01 09:58

Nu var det ikke meningen at dette skulle udvikle sig til en auktion, men er
der nogen der vil købe for mindst 750 kr. så mail mig direkte.

Niels Riis