Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Print af digitalfoto
Fra : Ole Jespersen

Dato : 23-01-01 11:05

Hej

Jeg er ny på denne gruppe, men har med interesse læst de mange spændende
indlæg. Jeg har et spørgsmål til gruppen:

Vi har i firmaet købt et antal digitalkameraer til vore udesælgere og
salgskontorer, der skal kunne e-maile og printe fotos. Vi har valgt Sonys
S50 og S70 kameraer med 64 MB memorystick.

Vi har en Canon CLC-700 farvelaserprinter, men selv med Canons bedste
fotopapir er fotokvaliteten ikke god nok. På vor HP G55
printer/scanner/kopi-maskine er kvaliteten meget bedre, og printet hos
fotohandleren er kvaliteten i top, så kameraet laver en OK billedkvalitet.

Vi har behov for en GOD printer til hovedkontoret, som skal kunne printe
fotos i 10x15 cm format og op til A4. Vi har bl.a. kigget på Olympus dye-sub
P330 og P400, men de er uhyggelig dyre i drift. Hvilken printer kan gruppen
anbefale?

Vi har også behov for et antal mindre printere til salgskontorerne, som skal
kunne udskrive fotos i god kvalitet. Men kravet er ikke stort som til
ovenstående printer, og prisen må heller ikke være for høj - måske 3-4.000
kr). Hvilken printer kan anbefales til dette brug? (Måske en ink-jet af en
art?)

Med venlig hilsen
Ole Jespersen

Fra : Klaus Madsen

Dato : 23-01-01 19:45

Prøv at kigge på nogle af Epsons printere, de laver nogle meget flotte
billeder

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Motorcykler kører bedst med gummiet nederst

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-01-01 22:53

"Ole Jespersen" <oj@plannja.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kr). Hvilken printer kan anbefales til dette brug? (Måske en ink-jet af en
___________________________

Prøv HP 930C eller 950C..riglig til Jeres behov dêr...
Til de tungere jobs er det HP-990Cxi..hurtig og eet
af markedets bedste billedprintere...

Fra : ejler@my-deja.com

Dato : 24-01-01 11:27

Hej.

In article <94kuid$hog$2@news.cybercity.dk>,
"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote:

> "Ole Jespersen" <oj@plannja.dk> skrev i en meddelelse

Har du overvejet at finde ud af, hvad det vil koste at få et af de
større kopifirmaer til at printe for jer ?

------- Altså ikke et af dem med store dyre forretninger ; (undskyld
reklamen, men _jeg synes de er rimelige i pris)

http://www.povlsens-lyskopi.dk/

MVH.
P.C.

Sent via Deja.com