Nokia 5110 og operatør logoer
Fra : Claus Nielsen

Dato : 07-10-01 21:10

Hej.

Hva dælen gør vi forkert.

En af mine venner har en Nokia 5110, men hvordan dælen virker operatør
logoer ved sådan en telefon ??

Jeg kan godt sende et logo til telefonen.
Hun kan vælge at se logoet, og gemme det.

Men det kommer ikke til at stå på skærmen efter at det er gemt.

Skal man mon slå "operatør logo" TIL/FRA i en eller anden menu ????

Claus

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 07-10-01 21:22

Ikke så vidt jeg husker. Men husker I at vælge den rigtig operatør når i
skal sende logoet?

Mvh. Lars.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 08-10-01 12:39

>Ikke så vidt jeg husker. Men husker I at vælge den rigtig operatør når i
>skal sende logoet?
>
>Mvh. Lars.

Det var lige det som skulle til, takker og bukker

Hun havde Orange abbonement, men gennem Sonofon som operatør.

Hvem kunne dog vide at det betød noget *GG*

Claus

Fra : Deaster

Dato : 08-10-01 13:24

"Claus Nielsen" <batboy@ofir.dk> wrote in message

> Det var lige det som skulle til, takker og bukker
>
> Hun havde Orange abbonement, men gennem Sonofon som operatør.

Ah hva for en fisk, bor hun ude hvor kun Sonofon dækker og at hendes Orange
abonnement dermed hele tiden roamer eller hur?? For så bliver det godt nok
dyrt.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 08-10-01 17:41

Det var så lidt, men jeg er enig i det som Jesper skriver. Hvis hun har
Orange abbonement, og det er Sonofon der dækker, så koster det jo 4,5 kr. i
minuttet at snakke.

Mvh. Lars

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-10-01 17:55

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> wrote:
[snip]

>Ah hva for en fisk, bor hun ude hvor kun Sonofon dækker og at hendes Orange
>abonnement dermed hele tiden roamer eller hur?? For så bliver det godt nok
>dyrt.

Med en 5110 dækker Orange ingen steder.

Peter

Fra : Deaster

Dato : 08-10-01 19:52

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> wrote in message
> "Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> wrote:
> [snip]

Orange

> Med en 5110 dækker Orange ingen steder.

Nej, det har du ret i, men så er det sgu da helt godnat at have Orange du
betaler jo 1 kr. ekstra for hvert opkald.

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 08-10-01 20:21

1,5 kr. mere for at være helt præcis.

Fra : Deaster

Dato : 08-10-01 20:41

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> wrote in message
> 1,5 kr. mere for at være helt præcis.

Håh shit, det var sgu da godt man fik skiftet til Telmore, det er 0,30 kr.
billigere og så kommer regningen fra Orange bagefter. Sig mig hvornår har de
sat prisen op, indtil 1 sep. havde jeg haft Orangutang i 2 år og kan da ikke
huske at prisen blev ændret til 1,5, for det var den da ikke fra starten
eller hur?

--
KLIP>

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-10-01 01:12

> [...]

>huske at prisen blev ændret til 1,5, for det var den da ikke fra starten

Kr. 1 ekstra på Modus og Match. Kr 1,50 ekstra på Mayday (taletid).

Peter

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 09-10-01 17:01

Jeg fik Mobilix, som ny hedder Orange da de lige var kommet frem, og det har
altid kostet 3 kr. i minuttet at snakke når Orange eget net har dækket, og
når Sonofon har dækket koster det 4,5 kr. i minuttet. Sms'er koster 0,75 kr.
at sende. Jeg har ny Sonofon variant, som jeg er ganske godt tilfreds med.