Anton er væk!!!
Fra : DITTE LUND JØRGENSEN

Dato : 07-10-01 19:31

Bare lige en lille sørgmodig historie fra det virkelige liv. Da min far
havde fødselsdag den 1. maj ønskede han sig en rødstribet hankat. Normalt
kunne jeg ikke drømme om at give dyr i gave, men det var min far og jeg
vidste at han virkelig ønskede sig en rødstribet hankat, og resten af
familien var helt med på ideen. Jeg tog op på dyrehospitalet, og spurgte om
de mon havde nogle "fortabte" katte. De havde en skøn kælen rødstribet
hankat på 10 mdr. Det var Anton og det var kærlighed ved første blik. Anton
blev vaccineret og kastreret og flyttede ind hos mine forældre. Han nød til
fulde sin tilværelse som landkat. Han stortrivedes virkelig og hele familien
var enige om, at Anton bestemt måtte være jordens dejligste og mest kælne
kat. Alle var glade, ikke mindst min far, som synes at Anton var den
allerbedste gave. Men en dag kom Anton ikke til spisetid og heller ikke
næste dag eller dagen efter.....vi har forhørt os hos naboer og gennemsøgt
veje, grøfter, skoven og markerne omkring. De første uger gik vi jævnligt ud
og kaldte på ham, da han var vant til at reagere på sit navn. Vi har endda
hængt en efterlysning op i Brugsen.......men Anton er bare væk! Vi har ikke
set eller hørt ham i næsten 7 uger, og jeg får tårer i øjnene af at skrive
det her, vi savner ham så meget, men vi ser ham nok aldrig igen.....det er
så forfærdeligt, for Anton var bare jordens dejligste kat! .....Tak fordi I
lyttede til min historie, det hjalp lidt! Mange sørgmodige hilsner Ditte

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-10-01 20:25

Hej Ditte

I kan stadig være heldige, at han dukker op, især hvis han er øretatoveret.

Helle her i gruppen fik jo Pepe tilbage efter 7 år og en af mine naboer fik
sin kat tilbage efter 2 år.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-10-01 20:40

Hej Ditte

Opgiv ikke håbet om Anton. Han kan sagtens dukke op. Og det endda efter
meget lang tid. Jeg håber da at i ikke skal vente så længe.
Tanker og trøsteknus herfra

Hilsen
Joan