Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotos af græs
Fra : palle finn jensen

Dato : 07-10-01 16:06

Jeg har lavet en serie af de simple mønstre og farver som græs danner.
Billederne er taget med et Sony Mavica digitalt camera.
http://nav.to/artpallefinn/

Palle Jensen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-10-01 17:25

palle finn jensen wrote:

> Jeg har lavet en serie af de simple mønstre og farver som græs danner.
> Billederne er taget med et Sony Mavica digitalt camera.
> http://nav.to/artpallefinn/

Hej Palle

Lad mig indlede med at sige, at jeg synes det er gode billeder, hvis den
server dit web-site ligger på, havde været lidt hurtigere, så havde jeg
gennemset alle billederne, jeg prøver igen på nogle andre tidspunkter,
det kan jo være jeg rammer et tidspunkt, hvor jeg får lidt hurtigere svartider.

Ved du at der findes 101 græsarter i Danmark, så der er da noget at gå i
gang med, hvis du vil lave billeder af dem alle.

Men det er jo ikke så svært, hvis man kan lave billederne i en botanisk
have, hvor en gartner omhyggeligt har sået en systematisk samling. Det
ville jo være et kæmpe stort projekt at finde pæne eksemplarer, og
fotografere dem i deres naturlige biotop.

Ellers vil jeg sige, at du har den rette indstilling, jeg kunne blot
ønske mig at du byggede dit on-line galleri op, så alle undersider har
et link til næste store billede, og dine små thumbnails billeder må godt
værre lidt større, og de store billeder må du gerne lave meget større
f.eks. en 550 - 650 pixel på den breddeste/højeste led.

Vi behøver ikke længre tage hensyn til modembrugerne, for i løbet af en
to til tre år, så har næsten alle en fast forbindelse, og det tager nok
den tilsvarende tid, at opbygge et stort foto-site.

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 07-10-01 21:40

Hej Palle

Ja - lidt synd efter at have læst Niels kommentarer om dine græsbilleder -
han er åbenbart mere tolerant overfor de forp..... pop-ups end jeg er.

Lukkede vinduerne (bemærk flertal efter 3 pop-ups uden endnu at have set
et billede! Er det virkelig nødvendigt !

Mvh

Kim

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-10-01 22:53

Kim Jeppesen wrote:

> Ja - lidt synd efter at have læst Niels kommentarer om dine græsbilleder -
> han er åbenbart mere tolerant overfor de forp..... pop-ups end jeg er.

Næ jeg er ikke tolerant overfor pop-up's, jeg har grebet det radikalt
an, jeg bruger en pop-up killer, det gør at jeg aldrig ser den slags krab..:)

Fra : L@rs

Dato : 09-10-01 21:01

--
> | Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |
-----------------

Herligt - hvilket program bruger du som pop-up killler? - for det var da
ret uudholdeligt......

På forhånd tak

Mvh

Lars

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-10-01 21:19

"L@rs" wrote:

> Herligt - hvilket program bruger du som pop-up killler? - for det var da
> ret uudholdeligt......

Der findes flere web-browsere, som har den funktion indbygget bl.a.
Mozilla og Opera. I Netscape og Internet Explorer kan du bare slå
JavaScript fra, så er pop-up vinduer og flere andre unoder udelukket.

Fra : Martin Christiansen

Dato : 09-10-01 19:56

Hvis man som jeg ikke kan lide at få sin skærm fyldt med
pop-up-flimmer-reklamer, så hold jer for guds skyld LAAAANGT væk fra Palles
site!!!! Det er da utroligt, hvad man skal lægge skærm til! Skam dig,
Palle!!!

Fra : Pico

Dato : 09-10-01 21:20

"Martin Christiansen" <marchr@mail1.stoTAKETHISAWAYfanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3bc3482e$0$26987$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
Palles
> site!!!! Det er da utroligt, hvad man skal lægge skærm til! Skam dig,

Har lige været inde og se på Palles side. Flotte billeder og hvor er det
en fornøjelse der ikke er nogen "popup", men efter hvad I andre skriver
er det nok på grund af mit popup filter.
Pico